Орта топтағы жаңа жылдық ертеңгіліктің сценарийі
"ЖАҢА ЖЫЛДЫҚ ШЫРШАНЫҢ ҒАЖАЙЫПТАРЫ”
Музыка астында балалар музыка залына кіреді, орындықтардың жанында тұрады.
Жүргізуші: боран, жел мен аязбен қысқы мереке бізге келеді.
Әрине, Аяз Ата бәрімізге сыйлықтар әкеледі!
Айтыңызшы, балалар, бізді қандай мереке күтіп тұр?
Бірге жауап беріңіз, біз кездесеміз…
Барлығы: Жаңа жыл!
Жүргізуші: шырша бүгін балалар қонақта, (шыршаға көрсетеді)
Шырша өте әдемі киім!
Шыршада әртүрлі ойыншықтар көп,
Жарқын шарлар, қағаз шапалақтар!
1-ші бала: Жасыл, пушистый, қар жамылғысында
Шырша мерекесіне аязды қыста келді.
2-ші бала: бұтақтардағы күміс снежинкалар жарқырайды,
Және мұз, қоңыраулар сияқты, тыныш қоңырау!
2-ші бала: Әй, қандай шырша! Шырша-Сұлулық!
Біз бүгін оны өте жақсы көреміз!
Жүргізуші: тұтқалар, балалар, сіз ұстап, дөңгелек биде бәрі болады!
Айналасына шырша барамыз, тату-тәтті әнін запоем!
"Біз шыршаға қонаққа келдік" әні. және муз. Т. В. Бокач
1. Көңілді жолмен біздің аяғымыз шыршаның айналасында дөңгелек бимен жүрді.
Біз талғампаз шыршаға қонаққа келдік.
Қайырмасы: о, о, ай-ай-ай, үлкен шырша,
О-о-о, ай-ай-ай, қандай сұлулық.
2. Ақылды шыршаның астында барлығы билегісі келеді. "Серіппелер”
Шырша бұтақтарын толқытады, балаларды қызықтырады.
Қайырмасы: о, о, ай-ай-ай, үлкен шырша,
О-о-о, ай-ай-ай, қандай сұлулық.
3. Біз сізді бәрін ұрамыз, тек колис емес. Қолдар қозғалысы ↑ ↓
Жарқын шамдар, шырша, Жарық. "Шамдар”
Қайырмасы: о, о, ай-ай-ай, үлкен шырша,
О-о-о, ай-ай-ай, қандай сұлулық.
Музыка астында балалар орындықтарға отырады.
Жүргізуші: олар жаңа жыл қарсаңында не қалайтынын айтады,
Бәрі әрқашан болады, бәрі әрқашан орындалады.
Олар жаңа жыл қарсаңында әр үйге ертегі келеді дейді.
Ересектер мен балалар осы ертегіге енгенді ұнатады.
Шыршалар бірге киінеді, ертегіге сенеді.
Біз оларға кедергі жасамаймыз, тыныш байқаймыз.
Балалар, шу шығармаңыз және тыныш отырыңыз.
Естисіз, қар жауады, біреу бізге келуге асығуда!
Залға музыкамен Ақшақар кіреді, оның қолында ойыншықтар бар: аю, қуыршақ, Түлкі.
Ақшақар: Мен спешила сізге, ребятки, мчалась орманды без оглядки.
Сондықтан мен сізді көргім келді, құс сияқты ол сізге ұшып кетті.
Мен тез ат айдадым, күттім, балалар, сен мені күтіп тұрсың ба?
Немесе күтпеген шығар?
Балалар: күтті, күтті, өте күтті!
Ақшақар: мен жалғыз келген жоқпын, мен сізге ойыншықтар әкелдім.
Жыл бойы бәрі ұйықтап жатты, тек ұйықтаудан шаршады.
Бүгін жаңа жылда керемет болады.
Мен қуыршақ, аю, өте айлакер түлкі әкелдім.
(Ақшақар ойыншықтарды шыршаның жанындағы орындықтарға қояды).
Ақшақар: қар-қар ұшыңыз, ұшыңыз .... және мишутку тірі!
(Ақшақар "қар жамылғысын" алып, шыршаны айналып өтеді, шыршаның артында кішкентай аю жасырылады-бала және ойыншықтың орнына орындыққа жайбарақат отырады ойыншық байқаусызда алынып тасталады)).
Жүргізуші: Сәлем, мамық аю!
Аю: Сәлем, сәлем! (қолын бұлғап)
Жақсы, олар ұмытпады,
Мені мерекеге шақырды.
Тек мен ұйықтағанды жақсы көремін ... (Потягивается)
Маған кедергі жасамауды сұраймын! (Саусаққа қауіп төндіреді)
Аю шыршаның астындағы орындыққа отырады және жылайды.
"Көңілді аю орманда өмір сүрді" ойыны Фонограмма
1. Көңілді аю орманда тұрды (балалар залда "текшелер" сияқты жүреді”)
Иә-иә-иә!
Болды Көңілді шалунишка,
Иә-иә-иә!
Ол басын шайқауды білмеді (басын шайқады)
Жоғарғы топ! (Топают)
Ол шапалақтай алмады (шапалақтайды)
Мақта-мақта-мақта!
2. Балалар орманға келді (баяу аюға жақындады)
Иә-иә-иә!
Олар орманда аюды тапты (Ақшақар аюды қолынан ұстап, шеңберге шығарады)
Иә-иә-иә!
Үйретіңіз
Жоғарғы топ! (Топают)
Шапалақтауды үйретті
Мақта-мақта-мақта! (Хлопают)
3. Аю, аю аю емес, (аюдың саусағымен Қорқытыңыз)
Ал жігіттерді қуып жет! (Балалар орындықтарға жүгіреді, аю оларды ұстайды).
Балалар орындықтарда отырады. Ойыннан кейін аю орындыққа отырады және"ұрады".
Жүргізуші: не болды, аю?
Аю: маған бір нәрсе скучно болды.
Жүргізуші: қиындыққа қалай көмектесуге болады?
Аю: барлық балалар мені білмейінше қашады.
Мен мерекеге Бекер келдім, өйткені Мен мұнда достар таппадым.
Жүргізуші: аю, аю, тужи емес,
Снегурка, аю көмектеседі! (Ақшақарға жүгінеді)
Ақшақар: (берет " қар жамылғысы”)
Қар-қар ұшыңыз, ұшыңыз .... біздің қуыршақ тірі!
(Ол шыршаны айналып өтіп, шыршаның артында нәресте қуыршағы жасырынып, ойыншықтың орнына орындыққа отырады (ойыншық байқаусызда алынып тасталады)).
Қуыршақ: мен сіздің тобыңызда тұрамын, сіз менімен ойнайсыз.
Маша қуыршақ деп атаймын, сіз мені бәрін білесіз.
Жүргізуші: Маша қуыршақ, көмектес, біз Мишутканы іліп қойдық.
Қуыршақ: бірге боламыз біз билейміз,
Ал балалар көмектеседі.
ИСП. ән-би "МИШКА С КУКЛОЙ ПЛЯШУТ ПОЛЕЧКУ" жазу
Сл. және муз. Мария Качурбина, аударған Н. Найденова
1. Қуыршақ бар аю бойко топают, бойко топают, қарашы! Белдегі қолдар, таптап
Және алақандар қатты шапалақтайды, қатты шапалақтайды, бір, екі, үш! Хлопают,
Аю Көңілді, аю Көңілді, аюдың басын айналдырады; " серіппелер”
Кукле қызықты да көңілді, ой, қандай қызықты, ой, ой, ой!
Жеңіліс:
2. Қуыршақ бар аю бойко топают, бойко топают, қарашы! Белдегі қолдар, таптап
Және алақандар қатты шапалақтайды, қатты шапалақтайды, бір, екі, үш! Хлопают
Біз осы сөрені сынап көреміз, бұл сөренің бәрін тегістеңіз, "қайық", кру бойымен жүріңіз-
Біз бола аламыз ба, мүмкін бе, біз артта қаламыз ба! ГУ қосымша қадам
Жеңіліс:
Жүргізуші: Ақшақар, аюмен қуыршақ өмірге келді (балаларға айтады)
Ал про лисичку сен ұмытып? (Ақшақарға жүгінеді)
Ақшақар: мен әлі жаспын — ешқашан ұмытпаймын.
Қар-қар ұшыңыз, ұшыңыз .... Және шантереллді жандандырыңыз!
(Төсек жапқышымен әрекет қайталанады)
Жүргізуші: Міне, керемет! Түлкі кенеттен жанданды!
Сәлем, рыжая плутовка, көруге қуанышты біз сені!
Түлкі: мен шантерелмін, мен мылжыңмын, алтын бас.
Мен қояндарды өте жақсы көремін, бірақ мен мұнда жігіттерді көремін.
Жүргізуші: Бұл не? Не беда! Барыңыз, Ақшақар, осында.
Вуаль проведи, балалардың зайчишек преврати.
Ақшақар: О, сен айлакерсің, бірақ сен қымбат қонақсың!
Вуаль проведу, балалардың зайчишек превращу!
Қар-қар ұшыңыз, ұшыңыз .... Балаларды қоянға айналдырыңыз!
(Балалардың айналасында төсек өткізеді, мұғалім барлық қояндарға маска киеді).
Түлкі: Менімен кім ойнайды, алға батыл шығыңыз.
Біз шыршаны жүгіріп, барабанды қағып алуымыз керек!
(Біз шыршаны айналып өтуіміз керек, бізге қар алып келеді).
ОЙЫН " КІМ ТЕЗІРЕК?”
немесе " шыршаның айналасында кім тез жүреді»
Шырша алдында орындыққа барабан қойылады, 2 бала орындықтың жанында бір-біріне қарсы тұрады. Жүргізушінің сигналы бойынша балалар шыршаның айналасында бір-бірінен қарама-қарсы бағытта жүгіреді. Бірінші жүгіруші барабанды қағып алады.
Ойыннан кейін балалар орындықтарға отырады.
Жүргізуші: шын жүректен жауап беріңіз, барлық ойыншықтар жақсы ма? (Балаларға жүгінеді, аю, Қуыршақ және Шантереллді көрсетеді)
Балалар: Иә!
Ойыншықтар: ал енді, балалар, біздің үйге уақыт келді! (Орындықтарға отырыңыз)
Ақшақар: қар-қар ұшыңыз, ұшыңыз .... Аңдар да ойыншықтар преврати!
(Әрекет қайталанады, кейіпкерлер кетеді, шыршаның астында ойыншықтар пайда болады).
Жүргізуші: енді мен сіздерге балалармын, жұмбақ жасағым келеді!
Жүреді, бородою белою бірінен соң бірі,
Топает ногою ғана таудан мұздың сынуы жүріп жатыр!
Аяз қайыңның бұтақтарына шашырайды…
Кім осылай жүреді?
Балалар: Аяз Ата!
Жүргізуші: тек ол жоқ. Жоқ! Бізге шыршаға түскен жоқ.
Бір нәрсе болғанын көруге болады. Ол ұзақ уақыт келуі керек.
Шынымен адасып қалып мүмкін емес, біз табуға болады?
Ақшақар: мен Аяз Ата қайда екенін білемін! Ол сізге сыйлықтар әкелді.
Мен ұзақ жолмен жүрдім және шаршадым, көру үшін, аздап.
Ол шыршаның астына демалып, біраз ұйықтады...
Жүргізуші: қатты айқайлау керек, Аяз Ата бізге қоңырау шалыңыз!
Балалар Аяз ата деп аталады.
Балалар: Аяз Ата, Ау!
Музыкамен Аяз ата шығады.
Аяз Ата: Сәлеметсіз бе, менің жақсыларым! Сәлеметсіз бе, менің жақындарым!
О, Сіз қандай талғампазсыз, бәрі қызғылт, иә!
Ал костюмдер-көз қарасы, шырша бәріне таң қалады!
Барлық тезірек шеңберіне вставайте, саңғырлап еңгізу запевайте!
Жүргізуші: Сәлем, Аяз Ата. Сақал және Қызыл Мұрын.
Біз сені көптен күттік, Аяз Ата.
Бірақ сіз әнмен күте тұрыңыз, Сіз шыршаға қарайсыз!
Шырша қайғылы тұр, қандай да бір себептермен жылтыр емес пе?