"Нанның алтын құлақтары" аппликациясы бойынша ОУД конспектісі
Сабақтың мақсаты: балалардың бұрыштарды кесу арқылы тіктөртбұрыштан сопақша кесу қабілетін қалыптастыру.
Міндеттері:
1. Балаларды құлақ құрылымының ерекшеліктерімен таныстыру;
2. Қайшыны қауіпсіз пайдалану ережелерін есте сақтаңыз;
3. Тіктөртбұрыштың бұрыштарын кесу арқылы балаларға сопақ алуға үйретуді жалғастырыңыз;
4. Ұқыпты желімдеу әдістерін бекітіңіз;
5. Дамыту шыдамдылық білу, бастаған істі аяғына дейін жеткізу.
Жабдықтар мен материалдар: "нан, масақтар" тақырыбындағы иллюстрациялар мен суреттер, бидай масақтары, А5 форматындағы ақ парақтар – балалар саны бойынша,сары түсті тіктөртбұрыштар өлшемі 1, 5х3 см – 9 дана. әр балаға, сары қағаздың жолағы 5 мм х15 см 3 дана. әрқайсысына, желім , желімге арналған щеткалар, майлық-балалар саны бойынша, музыкалық орталық, музыкалық сүйемелдеу: релаксацияға арналған табиғат дыбыстары "көктемгі дауыстар", "нан, масақ"презентациясы бар мультемидиялық қондырғы
Алдын ала дайындық: "нан - бәрінің басы"тақырыбында балалармен әңгіме
Балалармен жұмыс жасаудың әдістері мен тәсілдері: түсіндіру, әңгімелеу, әңгімелесу, көрнекі құралдарды көрсету, физикалық минут, балалардың өзіндік іс-әрекеті, көркем әдебиетті пайдалану.
Барысы :
1. Кіріспе бөлім.
Тәрбиеші: балаларды сабақтың тақырыбымен таныстыру. Е. Кравченконың "керемет спикелет"өлеңін оқу
Мен саған айтамын, досым,
Керемет спикелет туралы.
Сол, бұл пісіп өрістерде –
Үстелге нанмен түседі.
Кептіру, тоқаш және нан –
Нан әр үйге келеді.
Тәрбиеші: бұл өлең не туралы?
Балалар: спикелет туралы.
Тәрбиеші: спикелеттен не алуға болады?
Балалар: нан, кептіру, тоқаш, нан.
Тәрбиеші: біз бір спикелеттен көптеген тоқаштар жасай аламыз ба?
Балалар: Жоқ.
Тәрбиеші: Неге?
Балалар: бір спикелетте дәндер аз, демек сіз аз ұн аласыз.
Тәрбиеші: бүгін сіздермен бірге көптеген шпикелеттер жасайық. Міне, олар қандай, дәндердің пішіні қандай, түсі қандай, олар қалай орналасқан, мөлшері қандай? (слайдтағы суреттерді қарап, тәрбиеші түсіндіреді)
Балалар бидайдың шпикелеттерін қарап, тұтқаларына тигізіп, атап өтеді: дәндердің пішіні сопақша, түсі сары, ашық қоңыр, бірінен кейін бірі орналасқан, мөлшері кішкентай.
2. Негізгі бөлім.
Тәрбиеші: қайшымен жұмыс істеудің қандай ережелерін білеміз.
Балалар: қайшыны орамаңыз, егер олар қажет болмаса, онда олар үстелге жабық тұруы керек, қажет болған жағдайда қайшыларды пышақтарды ұстап, бір-біріне жабық етіп беру керек.
Тәрбиеші: бәріміз бірге ауада сопақ сызайық.
Балалар: сопақша ауада.
Тәрбиеші: тіктөртбұрыштан сопақша қалай кесуге болатындығын еске саламын: мен оң қолыма қайшыны, бас бармақты қайшының бір сақинасына, екінші сақинаға ортаңғы саусақты, ал сұқ саусақты қайшының үстіне қоямын. Шынтақтар үстелде. Сол қолға беру дайындауға, сақтауға үлкен жағына, және срезаю бұрыштар. Қайшылардың ұштары тек өзінен-өзі бағытталуы керек. Әрі қарай, біз алынған бұрыштарды сопақ болғанша кесеміз.
Сіз жұмысқа кірісе аласыз.
Балалар: аналық бездерді тіктөртбұрыштардан кесіңіз.
(Музыкалық сүйемелдеу: "көктемгі дауыстар"релаксация үшін табиғаттың дыбыстары).
Гимназиясындағы сергіту сәті.
Барлық захлопали в ладоши
Тату-тәтті, көңілдірек.
Біздің аяғымыз қысылды
Қатты және жылдам
Бойынша коленочкам ударим
Тише, тише, тише,
Тұтқалар, тұтқалар көтеріледі
Жоғары, жоғары, жоғары,
Біздің қаламдарымыз оралған,
Тағы да төмендеді,
Біз айналыстық, айналыстық
Және тоқтады.
Тәрбиеші: біз тұқымдарды кесіп тастадық, енді Антенналарды кесіп тастауымыз керек. Ол үшін біз 2 жолақты белгіленген сызықтар бойынша кесеміз
Балалар: жолақтарды 5 бөлікке кесіңіз.
Тәрбиеші: енді бізде бәрі дайын және Біз өз бөлшектерімізді келесі ретпен жабыстыра бастаймыз:
- жапырақ. Түбінен сәл артқа қарай, ортасында біз ұзын жолақты желімдейміз-бұл сабақ. Жолақты майлыққа желіммен жайып, ақ параққа жағыңыз және майлықпен басыңыз.
- астық. Сабақтың ортасында біз дәндерімізді желімдей бастаймыз. Біз оларды таңқаларлық ретпен орналастырамыз (біріншісін бір жағынан желімдейміз, ал екінші жағынан екінші дән сәл жоғары, үшіншісі бірінші дән болған жерде, бірақ екіншісінен жоғары және т. б.)
Балалар: тапсырманы орындаңыз.
3. Қорытынды кезең.
Тәрбиеші: біздің жұмысымызды қарастырайық. Балалар, спикелецтер өте көп болғанына өте қуанышты. Олар сізге рахмет айтады. Біз өз жұмыстарымызды көрмеге бірге іліп қоямыз.
Тәрбиеші: біз бүгін не істедік?
Балалар: Клеили егіннің дәнді бастарын жинадық, байқауына төртбұрыштың сопақшаларды.
Тәрбиеші: сізге не ұнады?
Балалар өз пікірлерін айтады.
Тәрбиеші: енді сіздермен бірге бидай алқабына таңданайық (балалар бидай алқаптарының слайдтарын музыкаға қарайды)