Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтың қысқаша мазмұны Тақырыбы: "Су және оның қасиеттері".

27.08.2022

Орта топтағы сабақтың қысқаша мазмұны
Тақырыбы: "Су және оның қасиеттері".
Мақсаты: басқалармен танысу процесінде танымдық белсенділікті дамыту.
Білім беру саласы: "Таным"
Міндеттері: "Білім Беру"
Қарапайым эксперимент әдістерімен таныстырыңыз, судың кейбір қасиеттерімен таныстырыңыз. Су сияқты таныс объектінің өзінде көптеген белгісіз нәрселер бар екеніне назар аударыңыз, балалардың суды пайдалану туралы идеясын нақтылаңыз, су ресурстарын ұтымды пайдалану қабілетін қалыптастырыңыз, барлық тіршілік иелері үшін су туралы білімдерін нақтылаңыз.
"Дамыту". Оқушылардың зерттеу қабілеттерін дамыту, су және оның қасиеттері туралы түсініктерін дамыту, балалардың қызығушылығын, ойлауын, сөйлеуін дамыту, сөздерді белсенді сөздікке енгізу: сұйық, түссіз, дәм анализаторын дамыту.
"Тәрбиелік". Қызығушылықты, тәжірибеге қатысуға деген ұмтылысты тәрбиелеу, бірлескен іс-әрекеттерді орындау кезінде бір-бірімен ынтымақтасуға үйрету. Суға ұқыпты қарауға тәрбиелеу.
Білім беру салаларын интеграциялау:" танымдық-сөйлеу дамуы"," көркем-эстетикалық даму"," әлеуметтік-тұлғалық даму","физикалық даму".
Материал: Су ыдысы, су шыныаяқтары, шыныаяқтар, гуашь, бояулар, тұз, қант, лимон қышқылы, кофе, шай, Джем, "ағынның күңкілдеуі"аудио жазбасы
Сабақ барысы
Балалар бүгін Балабақшаға барар жолда мен Чебурашканы кездестірдім, ол қатты ренжіді.
Мен неге екенін сұрадым, ол маған Гена К-мен бірге мектеп ойнағанын айтты. Гена мұғалім болып, Чебурашкадан су мен оның қасиеттері туралы сөйлесуді өтінді.
Ал Чебурашка бұл туралы ештеңе білмейді. Мен оны балабақшаға шақырдым және оған көмектесеміз деп уәде бердім.
Тәрбиеші: "біз балаларға көмектесеміз бе?»
Балалар: "Иә"
Тәрбиеші: - Чебурашка, қазір балалар танымның қызықты ойын-сауық қызметін бастайды, онда біз су туралы сөйлесіп, оның қасиеттерін анықтаймыз, ал сіз мұқият тыңдап, есте сақтайсыз.
Ағынның күңкілдейтін музыкасы естіледі.
Тәрбиеші: - Балалар тыңдаңыз және бұл қандай дыбыстар екенін анықтаңыз?
Балалар: - бұл судың дыбысы.
Тәрбиеші: - Дұрыс. Бұл ағын күңкілдейді.
Есікті қақты. Тамшы Келеді.
Тәрбиеші: - қараңызшы, балалар бізге қонаққа Бір тамшы келді.
Тамшы: - Сәлеметсіз бе балалар.
Балалар: - Сәлеметсіз Бе.
Тәрбиеші: - тамшы бүкіл әлемді аралап, көп нәрсені көрді, көптеген қызықты нәрселерді білді. Оның бізге не айтатынын тыңдайық.
Бір тамшы өлең оқиды:
Сіз су туралы естідіңіз бе?
Олар барлық жерде айтады.
Шұңқырда, теңізде, мұхитта
Және су шүмегінде.
Мұз қалай қатып қалады
Орманға тұман түседі.
Таудағы мұздық деп аталады
Күміс лента бұралған.
Біз су әрқашан біздің серігі екенін үйренеді.
Онсыз біз жуынбаймыз
Тамақ ішпеңіз, мас болмаңыз.
Мен сізге есеп беруге батылым бар
Онсыз біз өмір сүре алмаймыз.
Тәрбиеші: - солай ма? Сіз қалай ойлайсыз, біз сусыз өмір сүре аламыз ба? 
Балалар: - біз сусыз өмір сүрмейміз.
Тәрбиеші: - Ал бізге су не үшін керек?
Балалар: - ішу, жуу, шомылу, ыдыс жуу, тамақ дайындау, кір жуу, өсімдіктерді суару.
Тәрбиеші: - Ал тамшы қайда кетті? Ол қайда болуы мүмкін? Суреттерді қарастырайық. Оларды атаңыз.
Балалар: - шұңқыр, ағын, батпақ, көл, теңіз.
Тәрбиеші: - демек, тамшы-бұл не бөлшегі?
Балалар: - Су.
Тәрбиеші: - Тамшы Дұрыс Па?
Тамшы: - Иә.
Тәрбиеші: - тамшылар қайда кетеді?
Балалар: - бұлттан.
Бір тамшы қолын шапалақтайды: - дұрыс, жақсы!
 Тәрбиеші: - Балалар, өзендерден, су қоймаларынан су ішуге немесе одан тамақ дайындауға бола ма?
Балалар: - Болмайды.
Тәрбиеші: - Неге?
Балалар: - ол тазартылмаған, онда көптеген зиянды микробтар бар.
Тәрбиеші: - біз күнделікті өмірде қолданатын су таза болмас бұрын ұзақ жол жүреді. Алдымен ол өзенде болды, содан кейін адам оны су құбырларына жіберді. Су таза және Біз үшін қауіпсіз болуы үшін оны арнайы тазартады. Сонда ғана ол кранға түседі.
Тәрбиеші: - егер адамдар суға мұқият болуды тоқтатса, жер бетінде не болуы мүмкін?
Балалар: - барлық өсімдіктер, барлық жануарлар, барлық адамдар және жалпы барлық тірі заттар өледі.
Тәрбиеші: - сондықтан суды бекер ысырап етпейік және оны әр тамшыдан сақтайық.
Физминутка ойыны: "су-су емес".
Мұғалім сөздерді атайды, егер оларда су болса, онда балалар шапалақтайды, егер жоқ болса, аяқтарын ұрады.( Шыны, шай, табақ, тұз, жаңбыр, ағын, субұрқақ, доп, теңіз, қант, Мұхит).
Тәрбиеші:-су-сұйық зат, ол құйылады, ағып кетеді, су түссіз, иісі, дәмі жоқ, енді біз оны сізбен бірге көреміз. Тамшы мен Чебурашкамен бірге зертханамызға барайық.
Тәрбиеші: - тамшы, Чебурашка, сіз зертхана деген не екенін білесіз бе?- Жоқ.
Тәрбиеші: - Ал біздің балалар біледі, енді олар сізге айтып береді.
Балалар: - зертхана-бұл тәжірибе жасайтын, жаңалық ашатын орын.
Тәрбиеші: - зертханада қандай ережелерді сақтау керек?
Балалар: - сақ болыңыз, итермеңіз, бір-біріңізге кедергі жасамаңыз.
№1 тәжірибе
- Су шыныаяқтарын алыңыз және тақтаға тамшылаңыз. Сумен не болады?
Балалар: - ол таралады.
- Бос шыныаяқтарды алып, ыдыстан су алыңыз, енді құйыңыз.
- Шыныаяқтан су төгілді ме?
Балалар: - Иә.
- Демек, су не істейді?
Балалар: - Құйылады.
-Су төгіліп жатыр, ағып жатыр-бұл не?
Балалар: - Сұйық.
№2 тәжірибе
- Су шыныаяқтарын алыңыз, қараңыз және айтыңыз, судың түсі бар ма?
Балалар: - Жоқ. Ол түссіз.
- Су түрлі-түсті бола ала ма?
Балалар: - Ия, мүмкін, ол түрлі түсті болуы мүмкін, ол үшін бояу немесе гуашь қосу керек.
Балалар қосады.
- Шыныаяқтардағы су қандай түсті болды?
Балалардың жауаптары.
№3 тәжірибе
- Су шыныаяқтарын алыңыз және суды ішіңіз. Су иісі бар ма?
Балалар: - Жоқ. Судың иісі жоқ.
- Иіс пайда болуы үшін не істеу керек?
Балалар: - шай, кофе, Джем қосыңыз.
- Қазір судың иісі қандай?
Балалардың жауаптары.
№4 тәжірибе
- Стакан су алып, дәмін татып көріңіз бе? Дәміне қарай қандай су?
Балалар: - Дәмсіз.
- Суға тұз, қант, лимон қышқылын қосыңыз. Судың дәмі қандай болды?
Балалардың жауаптары.
Эксперименттердің эскизі.
Қорытынды:
1.Су-бұл құйылатын, ағатын сұйықтық.
2.Судың түсі жоқ.
3.Судың иісі жоқ.
4.Ол түссіз.
5.Ол тұзды, қантты еріте алады.
- Чебурашка, балалар сізге су мен оның қасиеттері туралы білуге көмектесті ме?
Чебурашка: - иә, балалар, рахмет. Енді Мен бәрін генге айтып, жақсы баға аламын.
- Тамшы, ал сізге біздің балалар қалай жұмыс істегені ұнады ма?
Тамшы: - жақсы балалар! Жақсы жауап берді! Бірақ мен саяхатқа баратын кез келді. Қош бол!
- Балалар, біз сіздермен жақсы жұмыс жасадық, Чебурашкаға көмектестік, енді ойнайтын кез келді.

Просмотров: 3985


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст