Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сурет сабағының қысқаша мазмұны тақырыбы: "Неваляшка"

12.08.2022

Сурет сабағының қысқаша мазмұны тақырыбы: "Неваляшка"

Мақсаты: нысанды дөңгелек пішінді бөліктерден бейнелеу, түстерді біркелкі толтыру, жұмыста Тәуелсіздік пен дәлдікке тәрбиелеу

1. Оргмомент

Барлық балалар шеңберге жиналды,

Мен сенің досыңмын, Сен менің досымсың.

Қолды мықтап ұстаңыз

Біз бір-бірімізге күлеміз.

2. Негізгі бөлім

- Бүгін сабаққа қонақ келеді. Осы уақытта біз оны күтеміз, оның кім болатынын болжауға тырысамыз.

Жұмбақтар:

Ұйықтауға мәжбүр етпеңіз.

Тек қойыңыз-ол тұрғысы келеді.

Тікелей Қозы

бұл қуыршақ - (Неваляшка)

Бұл қалың ойыншық

Жастыққа қоюға болмайды.

Мысалды аттан алғанын біліңіз:

Төсекке емес, төсекке тұру! (Неваляшка)

Тәрбиеші. Бұл кім?

Балалар. Иә! Бұл неваляшка.

Тәрбиеші. Міне, ол. Тек бір нәрсе ол қайғылы. Не болды? (Балалардың жауаптары) ол қыздарынан артта қалып, жоғалып кетті. Неваляшкаға қыз табуға көмектесеміз бе?

Балалар. Иә.

Тәрбиеші. Біз қонағымыз үшін жаңа Қыздар саламыз. Бірақ алдымен ойыншық ойыншығын мұқият қарастырыңыз. Балалар, қараңызшы, қандай Неваляшка - жарқын, әдемі, түрлі-түсті. Неваляшка қандай бөліктерден тұрады?

Балалар. Дене, бас, қол.

Тәрбиеші. Шарлардан.

Тәрбиеші. Дененің қандай формасы бар?

Балалар. Дөңгелек.

Тәрбиеші. Ал мөлшері бойынша олар бірдей ме, әлде әртүрлі ме?

Балалар. Әр түрлі.

Тәрбиеші. Дене көп немесе аз ба?

Балалар. Көбірек.

Тәрбиеші. Жұмысқа кіріспес бұрын біз біраз демаламыз.

Физминутка

(аяқтар иық енінен бөлек, қолдар белде)

Кем дегенде, оны қайда жинау керек

(екі жаққа еңістеу 3 рет)

Қайтадан тура келеді

(содан кейін алға, артқа - 3 рет)

Сондықтан ол қыңыр.

(баяу қарқын)

Юла айналды, оралды.

Тым тез айналып кетпеңіз,

Жеткілікті, бәрі, тоқтаңыз.

(аяқтар бірге, қолдар белде, алдымен бір бағытта, содан кейін екінші бағытта).

Тәрбиеші. Енді Мен сізге қалай сурет салатынымызды көрсетемін. Сіз қарап отырсыз. Мен алдымен бұзауды тартамын. Мен төменнен сурет сала бастаймын.

Тәрбиеші. Үлкен шеңбердің үстіне кішкене шеңбер сызыңыз.

Тәрбиеші: басы шықты. Менің құлым не жетіспейді?

Балалар. Қалам.

Мұғалім: енді біз қолымызға щеткаларды алып, өз тұтқаларымызды тарта бастаймыз. Сіз қалай сурет салғаныңызды көреміз.

Мұғалім: балалар, біз неваляшка салуды бастаймыз.

Балалар. Денеден.

Тәрбиеші: төменнен немесе жоғарыдан сурет салуды бастайсыз ба?

Балалар. Төменнен.

Тәрбиеші: Балалар, ауада тұтқаның денесін тартайық (ең үлкен шеңбер, кіші шеңбер Бас болады.

Тәрбиеші: Балалар, тағы не салу керек?

Балалар. Тұтқалар әлі жетіспейді.

- Тәрбиеші: олар қандай формада?

- Дөңгелек.

- Қолдың өлшемі қандай?

- басы аз.

- Қолдың түсі қандай?

- Қызыл.

- Қайда орналасқан?

- Дененің бүйірлерінде

Саусақ гимнастикасы

Балалардың өзіндік жұмысы. Тәрбиешінің жеке көмегі

3. Сабақтың қорытындысы

- Міне, біздің кішкентай қызымыз үшін қандай әдемі қыздар шықты! Неваляшка сізге рахмет айтады. Сіз оны өте қуанттыңыз.

Просмотров: 3968


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст