Үлкен " аю " тобына арналған модельдеу.
Білім беру саласы-көркемдік
Мақсаты: эстетикалық талғамдарды қалыптастыру, шығармашылық қабілеттер мен ойлауды дамыту.
Міндеттері: бірнеше бөліктен тұратын затты мүсіндеуге үйрету, өзіне тән белгілерді (құлақ, мұрын) беру. Модельдеудің таныс әдістерін бекіту: домалату, илектеу, бөлшектерді майлау әдісімен қосу. Тәуелсіздікті дамыту, модельдеуге деген қызығушылықты арттыру.
Білім беру салаларын біріктіру: таным, дене шынықтыру, көркем әдебиетті оқу, көркем шығармашылық.
Материал: пластилин; мүсіндеуге арналған тақталар; аю бейнелері; "аю" ойыншығы.
Алдын ала жұмыс:
"Теремок", "Үш аю" көркем әдебиетін оқу; "Машенка мен аю", аюдың қыстауы, оның тамағы, тіршілік ету ортасы туралы әңгіме, аю бейнеленген суреттерді қарау, жұмбақтарды болжау, "Жабайы аңдар"презентациясын қарау.
Сабақ барысы:
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге қонақ келеді, бірақ ол пайда болмас бұрын, оның кім екенін білуіміз керек. Мен сізге жұмбақ жасаймын, ал сіз маған дұрыс жауап бересіз.
Клубтық және үлкен,
Ол қыста Ордада ұйықтайды.
Конустарды жақсы көреді, балды жақсы көреді,
Ал, кім шақырады?
Балалар: Аю.
Тәрбиеші: Дұрыс! Тыңдаңыз, аю туралы қысқаша үзінді " біздің қайсымыз аюды танымаймыз? Үлкен, ыңғайсыз, клубфут. Біз бұл аң туралы дәл осындай пікірді ұстанамыз. Бірақ іс жүзінде аю ондай емес. Ол өте ұтқыр және епті. Аю-бұл қорқынышты орман тұрғыны, егер ол көңіл-күйде болмаса, ешкімге түсуді бермейді. Аюлар тұқымдасына жатады. Аю-жыртқыш сүтқоректілер, жақсы жүзіп, ағаштарға өрмелейді. Бір соққы – және аю басқа жануарды жоя алады. Аюдың аяғы қалың, басы кішкентай құлақтары мен көздерімен массивті, пальто түсі өзгермелі. Аю әдеттегі жыртқыш болса да, ол өсімдік десертін жегенді ұнатады: жидектер, жемістер, дәндер, шөптер, өсімдіктердің тамырлары", бірақ қорықпаңыз, біздің қонағымыз өте мейірімді, ол бізге ертегі елінен келді.
(есік қағылды. Мұғалім ойыншық әкеледі). Балалар, біз қонақтарымызбен сәлемдесуді ұмытып кеттік, біз қалай әдемі қарсы аламыз?
Балалар: Сәлеметсіз бе, біз сізді көруге өте қуаныштымыз!
Тәрбиеші: аю маған қыста жалғыз өзі скучно екенін айтты, біз оған қалай көмектесе аламыз?
Балалар: кішкентай текшелерді көрмейміз.
Тәрбиеші: бірақ алдымен сізбен ойын ойнаймыз. Ойын" Аюлы аю " деп аталады, Сіз мәтінге сәйкес қимылдарды орындауыңыз керек. Сонымен, біз клирингке барамыз, айналада тұрамыз.
Аю орманда жүреді,
Конустар жинайды және қалтаға салады,
Кенеттен конус құлап, тікелей Маңдайға аю,
Аю ашуланды және аяғы жоғары.
"Енді мен конустарды жинамаймын,
Мен көлікке отырамын және ұйықтауға барамын!»
Тәрбиеші: ерте аю төсекке жатады, үстелге барып, біздің балалар текшелерді қалай мүсіндейтінін көреміз.
Балалар: үстелдерге өтіп, өз орындарына отырады.
Тәрбиеші: Балалар, аю қандай бөліктерден тұрады?
Балалар: Магистраль, бас, табан және құйрық.
Тәрбиеші: Магистраль біз қалай мүсіндейміз, ол қандай көрінеді?
Балалар: денесі сопақ.
Тәрбиеші: Ал бас?
Балалар: Дөңгелек.
Тәрбиеші: назар аударыңыз, аюдың созылған тұмсығы бар, ал басында құлақтары бар! Аюдың қанша құлағы бар? Есептейік?
Балалар: 1-2. 2 құлақ
Тәрбиеші: мен кеше аюды көрдім, сізге көрсеткім келеді ме?
Балалар: Иә.
Тәрбиеші: мен бетімді саусақтарыммен созып, құлағымды пластилинді қысу әдісімен жасадым. Дененің қай бөлігімен жұмысты бастаймыз деп ойлайсыз? Неге бұлай ойлағаныңызды түсіндіріңіз?
Балалар: денеден, өйткені біз оған дененің барлық бөліктерін қосамыз.
Тәрбиеші: Ал денені жасағаннан кейін біз нені мүсіндейміз?
Балалар: біз басымызды мүсіндейміз.
Тәрбиеші: міне, бізде бас пен Бас болады, бізге керек пе?
Балалар: Қосылу.
Тәрбиеші: Ал біздің басымызды мықтап ұстау үшін майлау әдісін қолдану керек. Аю дайын болуы үшін бізге не қалды?
Балалар: табандары мен құйрығы.
Тәрбиеші: аюдың қанша табаны бар, есептейік.
Балалар: 1, 2, 3, 4 -4 табан.
Тәрбиеші: біз оларды шарлардан жасаймыз, бірақ бізге 5 доп керек, ол үшін бесіншісі не?
Балалар: құйрық үшін.
Тәрбиеші: Балалар, сіз жұмыс істей бастағанда, Мен сізге музыканы қосамын, ол сізге шығармашылық қабілеттерін ашуға көмектеседі. Біздің үстелдерде пластилин жатыр, оны 3 бөлікке бөлу керек, бір бөлігі сәл үлкенірек болуы керек, қалған екі бөлігі бірдей болуы керек. Көбіне біз денені, екінші бөлігінен – басын, ал соңғы бөлігін тағы 5 тең бөлікке бөлуіміз керек, бұл аяқтар мен құйрық болады. Жұмысқа кірісеміз. (музыка қосылады, табиғаттың дыбыстары жақсырақ)
Жұмыс кезінде мұғалім балаларға кеңес береді, Қажет болған жағдайда көмек көрсетеді.
Талдау:
Қараңызшы, балалар, сіз қандай сүйкімді текшелерді алдыңыз.
(Жұмысы ұнаған балалардан және неге кейбір жұмыстардағы кемшіліктерге сыпайы түрде назар аударуды сұраңыз,келесі жолы оларға жол бермеуге тырысыңыз).
Балалар, қонағымызға жаңа достар таңдауға кеңес берейік. (Тедди аю балалардың барлық жұмыстарын қуана таңдайды және балаларға сыйлықтар үшін алғыс білдіреді). Балалар оны қайтадан келуге шақырады.
Тедди аю балаларды печеньемен емдейді және қоштасады.