Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақтың сценарийі " Желтоқсанда, желтоқсанда барлық ағаштар күмісте"

25.12.2020

 

Орта топтағы ашық сабақ сценарийі

Бөлімнің тақырыбы: Желтоқсанда, желтоқсанда барлық ағаштар күмісте.

НОД тақырыбы: "қысқы орманға саяхат".

Мақсаты: балалардың қысқы орманға тән белгілері туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:

Әлеуметтік-коммуникативтік даму саласында:

Балаларда ұйымшылдық, бірлік, ұжым ішіндегі жағымды эмоционалды көңіл-күй сезімін қалыптастыру.

Өз көзқарасыңызды білдіруге, құрдастарыңызды тыңдауға және сөйлесуді қолдауға үйрету.

Табиғатқа ұқыпты қарауды қалыптастыру.

Танымдық даму саласына:

Балалардың ағаштарды қысқы жағдайларға бейімдеу туралы идеяларын қалыптастыру.

Балалардың қылқан жапырақты және жапырақты ағаштар туралы білімдерін бекіту және кеңейту.

Сөйлеуді дамыту саласында:

"Қыс"тақырыбы бойынша балалардың сөздік қорын жандандыру және кеңейту.

Көркемдік-эстетикалық даму саласында:

Қысқы пейзаж арқылы сұлулық сезімін дамыту және оны жеке жұмыста жеткізу мүмкіндігі.

Дене дамуы саласында:

Дене тәрбиесі арқылы балалардың физикалық дамуын сақтауға және нығайтуға ықпал ету.

Жоспарланған нәтижелер:

реттеуші: nod соңында өз жұмысын бағалай алады.

танымдық: ол қысқы ағаштарды жаздан ажырата алады, қыстың белгілерін атай алады, суреттерден қысқы табиғатты таба алады, кейбір қыстайтын құстарды атайды және таниды.

коммуникативті: жұпта жұмыс істей алады, өз көзқарасын білдіре алады.

жеке: бейнені қарау және Өлеңді тыңдау кезінде жағымды эмоцияларды білдіре алады.

Nod түрі: интеграцияланған (барлық білім беру салалары кіреді: танымдық даму, сөйлеуді дамыту, физикалық даму, көркем және эстетикалық даму, әлеуметтік-коммуникативті даму). Іске асырылатын тәсіл: жүйелік-әрекеттік.

Тәрбиеленушілермен алдын ала жұмыс жүргізілді:

Серуендеу учаскесінде қыста Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді бақылау;

Өлеңдер, ертегілер, қыс туралы әңгімелер оқу (А. Фет "Мама! Терезеден қараңыз"., С. Дрожжин " көшеде серуендейді...", РНС" жануарлардың қыстауы"," Түлкі мен қоян"," түлкі-қарындас және сұр қасқыр", К.в. Лукашевич"қыс").

Қысқы пейзаждар мен көңілді суреттермен суреттерді қарау.

НОД кезеңдері: мотивациялық, белсенділік, бақылау, рефлексивті.

 

Сабақ барысы.

Мотивациялық кезең.

- Балалар, қараңыздар, бізге бүгін қонақтар келді. Оларды қарсы алып, Бір тамшы жақсы көңіл-күй сыйлайық.

Сәлем, алтын күн,

Сәлем, аспан көк,

Сәлем, таң,

Сәлем, күн,

Сәлеметсіз бе, достар, барлығыңыз.

Әрекет кезеңі (үстелдерде жұмыс істеу).

- Сіздің алдыңызда суреттер жатыр. Оларға мұқият қарап, артықты алып тастаңыз (үстелдің шетіне қосымша сурет салыңыз). Сіз оны неге алып тастадыңыз? Енді қалған суреттерді қараңыз. Оларда не ортақ? Бүгін біз не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыз? Жылдың қай уақыты туралы?

НОД ТАҚЫРЫБЫН ШЫҒАРУ

- Бүгін біз қыс туралы айтатын боламыз. Қысқы орманға барғыңыз келе ме? Сонда біз жолға барамыз.

Тактильді массаж ойыны " серуендеуге барамыз»

Еліктеуді қолдана отырып, біз шалбар, шұлық, жемпір, етік, шляпаны киеміз, төменгі куртка киеміз, түймелерді бекітеміз, шарфтарды байлаймыз.

- Не, дайынсыз ба? Содан кейін біз қысқы орманға барамыз. Бұрылды, айналды, қысқы орманда біз өзімізді таптық.

Қысқы орман "бейнеролигі»

Біз тақтаға (суреттерге) жақындадық.

- Суреттерде не бейнеленген? (Ағаштар).

- Оларды атайық. (аударады).

- Сол жақ бағандағы ағаштар оң жақтан несімен ерекшеленеді? (Кейбіреулері жаз, басқалары қыс, біреуі қарда).

- Жазушы Маршактың "желтоқсан" өлеңі бар. Көрейік оны тыңдасақ. Естеріңде ол басталған.

"Желтоқсанда, желтоқсанда барлық ағаштар күмісте".

- Ағаштар күмісте екенін қалай түсінесіз? (қарда).

- Күміс деген не? (бұл табиғаттағы бөлшектер, олар біріктіріліп, анықтаманы құрайды (суреттегідей).

- Маршак неге қарды күміс деп атады? (күміске ұқсас).

- Ағаштар күмісте тұрған суреттерді көрсетіңіз.

- Қылқан жапырақты ағаштардың қайсысы? Қандай жапырақты?

Ағаштар жаз бойы өседі, күш жинайды, қыста тамақтанудан бас тартады, тамақтануды тоқтатады, өспейді, күш жұмсамайды, терең ұйқыға батады. Ағаштар кедергі жасамау үшін жапырақтарын тастайды. Содан кейін қар қыста жапырақтарға жабысып, ағаштың бұтақтары бұзылады. Ағаштан лақтырылған жапырақтар жылынып, ағаштардың тамырларын көрпе сияқты аяздан қорғайды.

"Бір-көп" ойын жаттығуы (доппен шеңберде)

Бір аспен, көп аспен.

Бір үйеңкі, көптеген үйеңкі.

Бір Линден, көп Линден.

Бір қайың, көп қайың.

Бір емен, көптеген емен.

Бір тау күлі, көптеген тау күлі.

Қылқан жапырақты ағаштар туралы әңгіме.

Неге жапырақтары барлық ағаштар сарғаяды және түседі, ал қылқан жапырақты жоқ? Мүмкін бұл ағаштар қыста мүлдем ұйықтамайды? Жоқ! Олар ұйықтап жатыр, ал жасыл инелер көктемге қамқорлық жасайды. Жапырақтардың өсуі үшін аз уақыт қажет, ал инелердің өсуі үшін – көп, көктем жеткіліксіз. Егер қар инелерге жабысып қалса, бұтақтар бұзылмайды, олар өте икемді. Қар бұтақтарды жылытып, майыстырады, бірақ оларды бұзбайды.

Бірақ тағы бір ағаш бар, оның инелері де бар, бірақ олар күзде сарғайып, басқа ағаштардың жапырақтары сияқты құлайды. Сондықтан бұл ағаш балқарағай деп аталды. Балқарағайда жаңа инелер өте тез өседі. Міне, ол инелерді тастайды.

- Ал қыста орманда не істеуге болады? (Снеговиктерді мүсіндеу).

Снеговикті соқыр етейік. (Имитация-снеговиктерді мүсіндеу)

- Снеговиктер сізге біраз демалып, ойнауды ұсынады.

ФИЗМИНУТКА "СНЕГОВИКИ".

- Тағы да ағаштарға қарайық.

Қалың шырша бұтақтары суық желге жол бермейді, ол жылы. Сондықтан құстар суық болған кезде орманға ұшады.

Құстарды көрсету.

- Бұл құстарды атаңыз. Барлық құстарды бір сөзбен қалай атауға болады?

- Ендеше, олардың есептейміз.

- Жақында бізге қандай мереке келеді? Бұл мерекеге қандай ағаш безендіреміз? Оны кесуге бола ма? Неліктен? Ағашты тек көшеде безендірейік, өйткені оны кесуге болмайды. Жаңа жылдық шыршаны не безендіреді? (ойыншықтар). Сіз мұздан жаңа жылдық шыршаны безендіруге болатындығын білесіз бе? Мұндай ойыншықтарды жасағыңыз келе ме? Біз ойыншықтар жасаймыз-түрлі-түсті мұз.

Балалар, сіздің шыныаяқтарыңызда судың түсі бар ма? (Жоқ). Ал егер шыныаяққа бояу тамызсақ не болады? (Ол бояу түсіне айналады). Бояуды қасықпен алып, суға араластырыңыз. Су қандай түсті болды? Енді біз түрлі-түсті суды шыныаяқтардан қалыптарға құйамыз. Шашырамай мұқият құйыңыз. Ілмектің бір бөлігін қалыптарға салыңыз. Барлығы дайын. Енді серуендеу кезінде қалыптарды көшеге шығарып, біраз уақытқа қалдыруға тура келді, ал Аяз трюк жасайды. Сумен не болады? (Ол қатып қалады). Бізге ғана қалады шығарып бұл льдинки бірі формочек болады безендіруге олар шырша.

3. Бақылау кезеңі (фронтальды сауалнама).

- Бүгін немен айналыстыңыз?

- Олар не туралы айтты?

- Ерекше есте не қалды?

4. Рефлексия.

- Сіздің жұмысыңызды смайликтермен бағалаңыз.

Просмотров: 227


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст