Мақсаты: Әр түрлі көлемдегі жолақтарды сақиналарға айналдыру қабілетін қалыптастыру.
Міндеттері: 1. Бөлшектерді (басын, қолын) негізгі пішінге (денеге) ақырын жабыстыруды үйреніңіз.
2. Қағазды жобалау дағдыларын нығайту.
3. Еңбекке ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: Қуыршақтармен ойындар, дидактикалық ойын «Портретті құрастыр
Сабақтың материалы: «Неваляшка» ойыншықтары, «Қайда жасырған жерді тап» ойынына арналған ойыншықтар, мұғалімнің үлгісі, магнитофон.
Үлестірмелі материалдар: түрлі-түсті жолақтар (мөлшері бойынша әр түрлі), картоннан жасалған төртбұрыштар (қолөнер стенді), желім, щеткалар, майлықтар, клеенкалар.
Сөздік жұмыс: стакандар, котилер, жолақтар.
Сабақтың барысы:
І бөлім. Тосын сәт
Мұғалім жұмбақ жасайды:
«Ол бізге қонаққа келді, достар,
Қуыршақ ерекше.
Отырмайды, өтірік айтпайды,
Тек өзіңізді біліңіз, оған тұрарлық.
Олар Сашка мен Наташканы біледі,
Мына қуыршақтар ... (стакандар). Балалар жұмбақты ойлап табады, тәрбиеші неваляшка көрсетеді. Жігіттер стаканмен амандасады.
II бөлім. Мұғалім қуыршақты көрсетеді, оны үстелге бүгеді.
Сұрақ: Неліктен ол осылай аталды? Балалар түсіндіреді, өз пікірлерін айтады. Мұғалім стаканның неден тұратындығын қарастыруды ұсынады. - Ал менде тағы бір барабан бар. Ол қайда? Оны табайық.
«Қайда жасырған жеріңді тап?» Ойынын жүргізеді.
Педагог неваляшка әртүрлі ойыншықтардың артына жасырады, балалар оны болжап атайды (тумблер аюдың артына, тумблер пирамиданың артына, тумблер қуыршақтың артына тығылды). Педагог балалардың сөйлеуін белсендіреді.
Ойыннан кейін сұрақтар қойылады:
- Неліктен Тамблер қайғылы? (Жалғыз болғандықтан, оның дос қыздары жоқ ...)
- Сіз оған қалай көмектесе аласыз? (Олар оның қызын жасауды ұсынады).
- Ол неден жасалған? (Қағаздан, қағаз жолақтарынан, сақиналардан).
- Көлемі қандай сақиналар? (Әр түрлі; үлкен, орташа және екі кішкентай). Мұғалім тамблерге қыз жасауды ұсынады. Жұмысты қалай орындау керектігін түсіндіреді:
1. Ең ұзын жолақты желімдеңіз - бұл корпус, үлкен сақинаны сырғып кетпейтіндей етіп жапсырыңыз.
2. Екінші жолақты жабыстырыңыз - бұл бас, оны денеге жабыстырыңыз.
3. Екі қысқа жолақты жабыстырыңыз - бұл қолдар, бір сақинаны солға, екіншісін оңға бірдей арақашықтықта жабыстырыңыз.
4. Ақ шеңберге фломастермен бетті салыңыз, бетті басына жабыстырыңыз, сонда біз тумблер аламыз.
Мұғалім жолақтарды дұрыс желімдеуді, олардан сақина жасауды көрсетеді. Шеңберге бетті қалай салу керектігін еске салады. Балалардың назарын өз іс-әрекеттерін алдын-ала жоспарлау қажеттілігіне аударады.
Балалар өз бетінше жұмыс істейді.
Біз күлкілі құрбылармыз (белбеудегі қолдар екі жаққа қарай бұрылады)
Ғажайып - қуыршақтар, стакандар (тербеліп жүре бер)
Біз билейміз және ән айтамыз
Біз өте көңілді өмір сүреміз (орнында секіру).
Жұмысты орындау барысында тәрбиеші практикалық көмек көрсетеді.
III бөлім. Педагог ойыншық атынан балалардың жұмысын талдайды, қорытындылайды. Өлең оқиды:
Жарайсыңдар, балалар,
Неваляшка жақсы.
Сіздің стакерлеріңіз
Керемет тәттілер.
Мұғалім балалармен бірге «Ойыншықтар» әніне билеуді ұсынады. Балалар әнге қосылып билейді және ән айтады.