ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ БОЙЫНША АШЫҚ САБАҚ
ОРТА ТОПТА
"Денсаулыққа саяхат"
Мақсаты: балалардың денсаулығын нығайту, қозғалыс белсенділігін қалыптастыру,
Міндеттері:
Балалардағы физикалық және ерікті қасиеттерді дамыту.
Тек салауатты өмір салты адамды күшті және сергек етеді деген түсінік қалыптастыру.
Негізгі қозғалыстарды жетілдіру: жүру, жүгіру, секіру, өрмелеу.
Дұрыс қалып жасаңыз, жалпақ аяқтың алдын алыңыз.
Балаларды сау болуға тәрбиелеу.
Материалдар: карта, әрқайсысына арналған доптар, туннель 2 дана., арқандар 2 дана. шеңберлер (қызыл, көк және сары түсті), пластмасса доптар (қызыл, көк және сары түсті)
Сабақ барысы
1. Кіріспе бөлім.
Тәрбиеші: Сәлеметсіз Бе!
Балалар: ....
Тәрбиеші: Балалар, бүгін бізге қонақтар келді, олармен амандасайық. (Сәлеметсіз бе)
Тәрбиеші: бұл қандай сөз – Сәлем, Сәлеметсіз бе? Неліктен адамдар оны кездесулер кезінде айтады? Бұл сөз нені білдіреді?
Балалар: денсаулық тілеу
Тәрбиеші: дұрыс, бұл сәлемдесу сөзі, адамдардың бір-біріне деген құрметінің белгісі. Бұл денсаулықтың бірдей тілегін білдіреді: Сәлем, яғни сау болыңыз, ауырмаңыз!
Тәрбиеші: Балалар, сіз жиі ауырасыз ба?
Балалар: Иә
Тәрбиеші: әсіресе суық мезгілде. Дұрыс па?
Балалар: Иә
Тәрбиеші: Ал сіз аз ауыру үшін не істеу керек деп ойлайсыз?
Балалар: ....
Доктор Айболит Кіреді.....
Айболит: Сәлеметсіз бе, балалар,
Қыздар мен ұлдар.
Барлығына Қайырлы күн!
Мен сізге өте асығып кеттім.
Өрістерде, ормандарда, шалғындарда мен жүгірдім,
Тек екі сөз сыбырлады:
"Балабақша, балабақша, балабақша!»
Бұл жерде кім жиі ауырады? Мен сізге бір кішкентай құпияны ашамын, алыстағы сиқырлы "Неболейка" елінде денсаулықтың құпиясын білетін және ешқашан ауырмайтын кішкентай таблеткалар тұрады, және осы сиқырлы елде болатындардың бәрі күшті иммунитетке, аурулардан қорғауға ие болады және ешқашан ауырмайды.
Тәрбиеші: бұл елге қалай жетуге болады?
Айболит: мен сізге карта беремін, оның бағыты бойынша жүріңіз.
Тәрбиеші: "Неболейка"еліне жол тарттық
Айболит: бақытты жол, мен аңдарды емдейтін кез келді. Байланысты ешқандай көмек көрсете алмады!
Тәрбиеші: біз барлық кедергілерден өтеміз
Сиқырлы ел табыңыз!
- Оң! Бағыттаушы қадам үшін Наурыз!
Барамыз, шерткен топтары - (- ға полусогнутых аяқта, қолына тізерлеп);
Енді біз орманда алыптар сияқты жүреміз- (шұлықта, жоғарғы жағында қолдар);
Ал қазір олар өзен бойымен жүгірді- (жүгіру);
Алда үлкен тастар бар, оларды басып өтіңіз – (жүру, тізені жоғары көтеру);
О, балалар, ал үзіліс бар- (бүйірлік қадаммен жүру);
Әрі қарай біз далада атпен жүреміз- (жүгіру, тізені жоғары көтеру, белге қолдар);
Тағы біраз қалды-қадам шеруі!
Жігіттер, алда тұман. Дем алайық-тыныс алу жаттығуы (балалар қолдарын аузына қойып, солға/оңға ұрады).
Тәрбиеші: барлық кедергілерге төтеп беру және елге кіру үшін "Неболейка "клирингте жаттығу жасау керек, сондықтан көңілді болу үшін біз доптарды аламыз," қадаммен "" доптарды аламыз "және"біз 2 бағанға айналамыз".
(Балалар бір-бірінің артынан бір доп алады, залды айналып өтіп, 2 бағанға салынады)
Негізгі бөлім.
ОРУ
"Дотянись дейін күншуақ"
аяқтар сәл бөлек, доп төменгі жағында екі қолында.
1 - допты жоғары көтеріп, шұлыққа көтеріңіз, созыңыз, 2-допты төмен түсіріңіз,
(4-5 рет).
"Подбрось доп"
аяқтар иық енінен бөлек, екі қолындағы доп төменде. 1-допты жоғары лақтырыңыз (төмен), 2 - допты екі қолыңызбен ұстаңыз. (5-6 рет)
"Екі жаққа бұрылу"
аяқтар иық енінен бөлек, ұзартылған қолдардағы кеуде алдындағы доп, 1-оңға бұрылу, 2-и. п. сол жаққа қайталаңыз. (6 рет)
"Шарды домалату доп"
стойка тізерлеп, отырып тар жолмен, допты алдында еденде. Допты денеге оңға және солға домалату, қолымызбен көмектесіңіз. (5-6 рет)
"Қойыңыз және алыңыз"
аяқтар кең жолмен, тік қолдардағы доп төмендетілді, 1 - де-допты еденге қойыңыз, 2 - де - түзетіңіз, 3-те-допты алыңыз, 4-ші (5-6 рет) біз тізедегі аяқтарды майыстырмауға тырысамыз.
"Доппен отыру"
И. п. - аяқтар иық енінен бөлек, доп тікелей қолында, 1-отырыңыз және допты алға қарай "міне" деп айтыңыз, 2-бастапқы позицияға оралыңыз, яғни тұрыңыз. и. п. (5-6 рет)
7. "Доптың айналасында секіру"
И. п. белдегі қолдар. Доптың айналасында екі аяғымен екі бағытта секіру. Басқа жаққа секірер алдында кішкене кідіріс.
Орнында жүру
Басқа жаққа секіру. Жаяу жүру.
8. "Шар"
- Ендеше, ұсынамыз, не біз сізбен надуваем воздушный
шарик, шүмегі бар дем алу, ротиком выдыхаем дыбыспен "пффф...»
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар, барлығы тырысты.... Ал енді, бағыттаушының артында, солға қарай, қадаммен марш.. допты себетке салыңыз.
Балалар доптарды алып тастайды және ІІО орындау үшін бір бағанға қайта құрылады
Тәрбиеші: Балалар, менің ойымша, біз "Неболейка" еліне жеттік, бірақ әртүрлі қиындықтарды жеңу бізге аурулардан қорғауға көмектеседі. Міне, біздің алдымызда үңгір бар. (туннель) мен осы қиын кедергіні жеңуді ұсынамын. Сумеете? Балалар: Иә
Жүру бойынша арқанға еңсеріп, бұл кедергі, сіз приобретете денсаулығы аяқ және арқа. (разутыми)
"Витаминдер" мобильді ойыны
Енді мен "витаминдер"деп аталатын ойын ойнауды ұсынамын. Шеңберде болыңыз, әр түрлі түсті бір допты себетке салыңыз.
Ауру кезінде анам сізге дәрумендер бере ме?
Балалардың жауаптары...
Денеңізді нығайту үшін дұрыс, залға қойылған ілмектерді көрсетеді. Бұл" қораптар " витаминдер сақталатын ілмектерді көрсетеді. Музыка естіледі, сіз шашыраңқы музыкаға ауысасыз. Музыка естуді тоқтатқан кезде, сіздің витаминіңіздің түсі бойынша шеңберді (қорапты) табыңыз. Біз ең епті, жылдам, Мұқият кім екенін білеміз. Бір, екі, үш – ойынды бастаңыз. 2 рет ойнаңыз.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, барлық кедергілерді еңсеріп, күш-қуат, денсаулық жинады.
Релаксация және өзін-өзі массаж
1. Біздің көзімізге рахмет айтайық, өйткені олар мұқият қарап, қырағы болды (балалар бетіне ұрады, рахмет айтады).
2. Сіздің ойыңызша, бізге басқа біреу көмектесті ме? Біздің құлағымыз. Олар тапсырмалар мен командаларды мұқият тыңдады. Оларға кішкене массаж жасайық(балалар құлақтарын уқалайды, рахмет айтады).
3. Кімге біз тағы да рахмет айтамыз? (Біздің мұрындарымыз, өйткені олар бізге дем алуға көмектесті-рахмет.)
4. Бізге жылдам жүгіруге кім көмектесті? (Біздің аяқтарымыз. Олар аяқтарын сипайды, рахмет айтады).
5. Туннель арқылы жүруге кім көмектесті? (Біздің қолына. Қолдарыңызды ұрыңыз, рахмет айтыңыз.)
6. Ал сіз өзіңіз тырыстыңыз ба? Сонда поблагодарите өзіне, погладьте ұрған, менің "Мен молодец! Я здоров!»
Тәрбиеші: балабақшаға баратын кез келді. Қадам шеруі! (тыныш жүру)