"Маша қуыршақ балалар қонақта" орта топ балаларының музыкалық тәрбиесі мен дамуы бойынша НОД конспектісі
Мақсаты:
* Балалардың музыкалық-эмоционалдық тәрбиесі;
* Тыныс алуды дамыту;
* Сөйлеуді, қиялды және қиялды дамыту;
* Динамикалық есту, музыкалық есту, интонациялық есту қабілеттерін дамыту;
* Кеңістікте шарлау, қол мен аяқтың жұмысын дұрыс үйлестіру білігін дамыту.
Міндеттері:
* Музыка сипатының өзгеруін есту және музыкалық шығарма сипатының өзгеруіне сәйкес қимылдарды өзгерту білігін бекіту;
* Вокалдық-әншілік дағдыларды бекіту, эмоционалдылықты, зейінді дамыту;
* Музыкаға деген сүйіспеншілік пен қызығушылықты тәрбиелеу.
Сабаққа арналған материалдар: қуыршақ, себет, шарф, барабан, құс, ұшақ.
Сабақ барысы
Балалар залға марштық музыкамен кіріп, шеңберге тұрады
"Қайырлы таң" сәлемі
Муз. рук: балалар, мен бүгін залға келдім және мұнда орамалмен жабылған себеттің тұрғанын көрдім. Бұл себетте біреу отырады және үнемі тыныш күледі (тыныш емес). Артыңызға? Келіңіздер, біз тыныш себетке барып, шарфты үрлейміз. Шүмек арқылы біз ауаны жұтып, аузымызды шарфқа үрлейміз.
Балалар шарфты ұрады (егер оны үрлеу мүмкін болмаса, мұғалім балаларға көмектеседі және орамалды Себеттен алып тастайды)
Муз. қол. : Онда кім бар екенін көріңіз. Бұл қуыршақ, бірақ оның аты-Маша.
Маша: Сәлеметсіз бе, балалар!
Муз. қол. : Оны да қарсы алайық, және: "Сәлем, Маша!»
Балалар: Сәлем, Маша!
Муз. қол. : Маша, ал себетте не бар?
Маша: мен бүгін сіздерге көптеген түрлі сыйлықтар әкелдім. Алғашқы музыкалық сыйлық :
Менімен бірге серуендеуге оңай,
Менімен жолда Көңілді,
Мен крикунмын, мен буянмын,
Мен қатты, дөңгелек ... (барабан)
Балалар: Барабан!
Маша: дұрыс, барабан!
Муз. қол. : Рахмет, Маша. Ал біздің балалар барабанның дыбысымен жүре және жүгіре алады. Барабан ырғақты болған кезде, барабан тез естілгенде, сіз бүкіл залда серуендейсіз – сіз жүгіресіз. Барабан дыбысының аяқталуымен шеңберге қайта құру қажет болады.
"Барабан астындағы Наурыз"
Маша: жігіттер, сен қандай жарайсыңдар.
Муз. қол. : Енді мен бәріне цирк ойнауды ұсынамын. Мен жаттықтырушы боламын! Жаттықтырушы бүгін жылқылармен жұмыс істейді. Еске түсірейік, ол біледі не аттар? Жүру, тізеңізді жоғары көтеру (көрсету). Тұяқпен ұру (көрсету). Айналдыру (көрсету). Әрине, ат қалай күлуді біледі (көрсету). Енді абай болыңыз. Әртіс болады сізге көрсете қозғалыс, ал сіз қараңыз және қайталаңыз.
"Жылқылар" мусс. Л. Банникова
Маша: қандай керемет. Мен қазір нағыз циркке бардым.
Муз. қол. : Енді біз музыкаға өтіп, орындықтарға отырамыз.
Музыка естіледі, балалар орындықтарға отырады
Муз. қол. : Маша, бізбен бірге отырыңыз және балаларымыздың саусақтарымен қалай ойнай алатындығын және тіпті құлыпты өте ақылды түрде аша алатындығын көріңіз.
Саусақ гимнастикасы "құлып"
Есікке құлып ілулі. Саусақтардың ырғақты жылдам байланысы
Оны кім аша алады? қамалға екі қол.
Олар тартылды, саусақтар құлыпқа ілініп, қолдар созылып жатыр
әр түрлі жақтары.
Бұралып, қозғалыстары ілініп тұрған саусақпен өзінен
өзіне.
Постучали, Саусақтары сцеплены, негіздері ладоней стучат
бір-біріне.
Және ашылды! Саусақтар бөлініп, алақандар
Тараптар.
Маша : сіз оны қаншалықты ақылды аласыз!
Муз. қол. : Енді Маша, балалармен музыкалық шығармаларды тыңдаңыз. Бірақ олар қалай аталады, балалар сізге өздері айтады.
"Полечка" Д. Кабалевский
Муз. қол. : Сонымен, балалар, бұл музыкалық шығарма қалай аталады?
Балалар: "Полечка".
Муз. қол. : Ал бұл полечка? Ән, би немесе наурыз?
Балалар: Би.
Муз. қол. : Табиғатта қандай музыка болды?
Балалар: жылдам, жеңіл, ырғақты, серпінді, ойнақы.
Муз. қол. : Ал сіз бұл музыкамен не істегіңіз келді?
Балалар: Би!
Муз. қол. : Жарайсыңдар! Енді тағы бір музыкалық шығарманы тыңдап, оның қалай аталатынын есте сақтауға тырысыңыз.
"Сарбаздар шеруі" Е. Юцкевич
Муз. қол. : Бұл музыкалық шығарма қалай аталады?
Балалар: "сарбаздар шеруі".
Муз. қол. : Ол музыканың қай жанрына жатады? Ән, би немесе марш?
Балалар: шеруге.
Муз. қол. : Дұрыс! Табиғаты бойынша қандай музыка болды?
Балалар: айқын, ырғақты, жігерлі.
Муз. қол. : Жарайсыңдар, балалар! Ал, Маша, бізге ұнайды ма?
Маша: Өте! Мен көптеген жаңа және қызықты нәрселерді білдім!
Муз. қол. : Себетіңізде тағы кім жасырады?
Маша: тыңдаңыз және біліңіз.
Құстар әнінің фонограммасы естіледі
Муз. қол. : Балалар, Мұны кім қатты айтады?
Балалар: Құстар.
Себеттен құс алыңыз
Муз. қол. : Айтыңызшы, жылдың қай мезгілінде құстар ән айта бастайды, бізге жылы елдерден оралады?
Балалар: Көктемде!
Муз. қол. : Әрине, көктемде! Маша, біздің балаларымыз көктем туралы әнді біледі және ол "көктемге айналады"деп аталады. Ал бұл туралы оған деп жақсы, қазір саған ребятки айтады.
"Көктемге айналады" әні. Лазаревский
Маша: қандай әдемі және көңілді ән! Балалар, Менің себетімде тағы бір құс жасырылды. Бірақ бұл қандай құс екенін біліңіз:
Міне, Болат құс,
Аспанға ұмтылады,
Ал оны ұшқыш басқарады.
Бұл қандай құс? (Ұшақ)
Маша: дұрыс, балалар, бұл құс ұшақ деп аталады!
Муз. қол. : Балалар, сендер мұқият тыңдап жұмбақ?
Балалар: Иә!
Муз. қол. : Содан кейін маған сұрақ қойыңыз: ұшақты басқаратын адам қалай аталады?
Балалар: Ұшқыш!
Муз. қол. : Дұрыс, ұшқыш немесе басқа жолмен оны ұшқыш деп те атайды. Енді біз " ұшқыштар, аэродромға!».
Балалар сыртқа шығып, шаттанады
Муз. қол. : Ұшақ ұшар алдында ол не істеу керек? Арнау мотор! (балаларға "моталочка" қозғалысын көрсету). Мотор ашылған кезі ұшуға. Біздің ұшақтың қанаттарын жайып, ұшуға жіберіледі (олар шашыраңқы ұшады). Ұшақ тағайындалған жерге ұшып, жерге түсе бастайды ("аэродромға қонады). Ұшқыштар ұшақтардан шығып, көшелермен жүреді (шашыраңқы шеруге шығады). Енді аэродромға уақыт келді (ойын басынан бастап қайталанады).
Ойын " ұшқыштар, аэродромға!"муз. М. Раухвергер
Муз. қол. : Балалар, біз қандай көңілді саяхат жасадық!
Маша: Рахмет балалар! Сіз қонақта өте қызықты болды! Бірақ мен одан әрі қарай жүретін кез келді! Қош бол!
Балалар: Қош бол, Маша!
Муз. қол. Бұл біздің сабақ шыққалы соңына қарай. Мен сіздермен қоштасамын, Қош бол, жаңа кездесулерге дейін!
Музыкамен балалар топқа жіберіледі