Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қармен және оның қасиеттерімен танысу"орта тобындағы сабақтың қысқаша мазмұны.

14.01.2022

 "Қармен және оның қасиеттерімен танысу"орта тобындағы сабақтың қысқаша мазмұны.

Мақсаты: Табиғаттағы және қардағы маусымдық өзгерістер туралы, оның физикалық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру.

Міндеттері: 

- Балаларды қарапайым тәжірибелер жүргізуге, себептік байланыстарды байқауға және анықтауға ынталандыру (қар ақ, жылу әсерінен суға айналады, мөлдір емес, қардан мүсіндеуге болады, қарды бояуға болады, басқан кезде ол қатып қалады).

- Өз ойларын білдіру үшін сөйлеуді қолдану қабілетін қалыптастыруды жалғастыру.

- Көркем-эстетикалық қабылдауды дамыту.

- Зерттеу қызметі кезінде қауіпсіз мінез-құлықты сақтау қабілетін қалыптастыру.

Алдын ала жұмыс:  

1.Қар туралы көркем әдебиетті оқу

2. КГН қалыптастыруға арналған дидактикалық ойындар: "артық не?", "Таня қуыршағына серуенге жиналуға көмектес"

3. Салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы әңгіме: "қыста қалай киіну керек, " қыста мінез-құлық ережелері"

4."Зимушка - зима", "Зимние забавы"альбомдарының дизайны
Материалдар мен жабдықтар:

Демонстрациялық материал: мақта жүні, қар науасы, қар, сұйылтылған гуашь, қара картон, түрлі-түсті сурет.

Тарату материалы: түрлі-түсті картон мен қара картон парақтары, қағаз сүлгілер, дымқыл майлықтар,

Сабақ барысы.

Тәрбиеші: - Сәлеметсіз бе, балалар! Кел поприветствуем бір-бірін

- Бүгін біз Сізбен сөйлесеміз... және басқаларында ... өзіңіз біліңіз.

Мұғалім жұмбақ жасайды,

Жұмбақ

Ақыры қыс келді,

Және қазірдің өзінде суық.

Таза, ақ мамық сияқты,

Жерде жатыр ... қар

- Дұрыс, балалар! Менде де қар бар. Онымен ойнайық

Негізгі бөлігі

Төмен қозғалғыштығы бар доппен дидактикалық ойын " қайсысын айтыңыз?»

- Балалар, шеңберге тұрыңыз, өтінемін, мен шеңбердің ортасында тұрамын және әрқайсыңызға кезек-кезек біздің Қарлығашты жіберемін, сіз оның не болатынын атайсыз, ал сіз оның қарлығашын маған қайтарып, қар деп айтасыз, болады ...  (Балалар қарды атайды: ақ, суық, пушистый, жарқыраған, жарқыраған, күміс, қытырлақ, жұмсақ және т. б.)

Төмен мобильді доппен дидактикалық ойын " не істеу керек?»

- Енді Қарлығашты бір-біріне өткізіп, онымен не істеуге болатынын атаңыз

(Балалар шақырады: ойнау, тамшылау, мүсіндеу, лақтыру, жинау......)

- Жарайсыңдар! Керемет ойнады.

 


Эксперименттік-іздестіру-зерттеу қызметі

- Енді мен қармен тәжірибе жасауды ұсынамын. Өтінемін, үстелге барыңыз. Қараңызшы, мұнда табада қар жатыр. Бүгін біз тәжірибе жасап, қар туралы білеміз

Тәжірибе №1. "Түс анықтамасы".

Мұғалім қара картонға қар қояды.

- Қар қандай түсті? (Балалардың жауаптары; ақ)

- Қорытынды: дұрыс ақ!

Тәжірибе №2. "Қарды бояуға болады".

- Мұнда кішкентай табаққа қараңыз, қар ақ, бірақ егер Мен мұнда аздап көк бояу қоссам, онда қар көк болады.

- Қандай қорытынды жасауға болады: қарды бояуға болады!

Тәжірибе №3. "Температураға әсер ету".

- Қаламға аздап қар салыңыз. Айтыңызшы, ол қандай жанасады (балалардың жауаптары: суық дымқыл...)

- Оны алақаныңызға ұстап, қармен не болатынын көріңіз. Оларға не болды? 

(Балалардың жауаптары: ол еріп кетті)

- Қорытынды: дұрыс, қаламдар жылы және жылу әсерінен қар суға айналды. Демек, қар судан пайда болады

№ 4 тәжірибе "сусымалы немесе жоқ анықтау"

- Қараңызшы, егер сіз бір уыс қар алып, оны себсеңіз, оған не болады? Өзіңіз көріңіз! 

Қардың бұл қасиетін қалай атауға болады? Ол қандай (балалардың жауабы: бос)

- Мұқият тыңдаңыз, егер Мен оны қолыммен қатты итерсем, не болады? Барлығымызды бірге қарға батырайық. 

(Балалардың жауаптары:ол дірілдейді, дыбыс шығарады)

Қорытынды: басқан кезде қар жауады, демек ол қандай (балалардың жауаптары. Скрипучий)

Тәжірибе №5. "Қардан мүсіндеуге болады".

- Балалар, қараңызшы: егер мен қарды алып, оны алақаныма орап алсам немесе қолыма қатты қыссам, онда менде кесек пайда болады, енді сіз мұны қалай жасайсыз біз қардан кесек деп атаймыз? 

(Балалардың жауаптары: снежок)

- Дұрыс. Қандай қорытынды жасауға болады? (балалардың жауаптары)

- Бәрін қардан дұрыс мүсіндеуге, әртүрлі фигуралар жасауға болады.

Тәжірибе №6. "Қардың мөлдірлігі".

- Енді мен бұл қарды түрлі-түсті суретке түсіремін. Суретті қардың астынан көруге болады (балалардың жауабы: жоқ).

- Егер ол көрінбесе, ол нені білдіреді (балалардың жауабы ашық емес)

- Дұрыс! Қорытынды: қар – мөлдір емес

- Балалар, енді қолдарыңызды алдымен дымқыл шүберекпен ақырын сүртіңіз, содан кейін қағаз сүлгімен құрғатыңыз.

"Тәжірибе бойынша қорытынды"

- Балалар, енді қар туралы білгеннің бәрін біріктірейік. 

(Балалардың жауаптары: қар болады-АҚ, жылудың әсерінен ол суға айналады, борпылдақ, мөлдір емес, қардан мүсіндеуге болады – егер ол басылса-ол жарылып, бояуға болады)

- Жарайсыңдар! Міне, біз көп нәрсені білдік, енді біраз демалайық

Динамикалық үзіліс

(Мұғалім музыканы қосады, өлең оқиды, қимылдарды көрсетеді, балалар қимылдарды қайталайды)

"Ну-ка, балаларымыз, покружитесь 
Және снежинкаға айналыңыз!»

"Бір, екі, үш, төрт, бес –
Біз көңілді билейміз

- Керемет би билеп, орындықтарға барыңыз. Енді қыста мінез-құлық ережелерін мұқият тыңдап, есте сақтаңыз 

Салауатты өмір салты бойынша "қыста серуендеу ережелері"ситуациялық әңгіме

- Балалар, неге қар мен мұзды жеуге болмайды (балалардың жауаптары)

Сіздің ойыңызша, егер ойын кезінде киім дымқыл болса, ойнауды жалғастыру керек немесе бірден үйге барған дұрыс. Сіз де ойлайсыз, неге? (Балалардың жауаптары)

- Ал неге көлік жүретін бөліктің жанындағы төбешіктен сырғанауға болмайды? (Балалардың жауаптары)

- Сіз қалай ойлайсыз болады тұрудың астында сосульками? (Балалардың жауаптары)

- Неге? (Балалардың жауаптары)

- Неліктен тайғақ жерлерді айналып өту керек? (Балалардың жауаптары)

- Барлығы дұрыс жауап берді, қыста көшедегі тәртіп ережелерін жақсы есте сақтады.

Дидактикалық ойын " артық не?»

Тәрбиеші қысқы киім заттары.

- Қыста қалай киінеміз? Катяға киінуге көмектесіңіз! Катяға қандай заттар қажет болады?

Қорытынды бөлім

Тәрбиеші: - Балалар, біз бүгін көп нәрсені көрдік және білдік (қар ақ, жылудың әсерінен суға айналады, борпылдақ, мөлдір емес, жабысқақ, қатып қалады. Олар қыста мінез-құлық ережелерін еске алды, ойнады, биледі.

Жарайсыңдар, балалар! Маған қызықты болды! Біздің кездесуімізді еске алу үшін Мен сізге Снеговик бейнеленген суретті бергім келеді.

Просмотров: 254


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст