"Қармен және оның қасиеттерімен танысу"орта тобындағы сабақтың қысқаша мазмұны.
Мақсаты: Табиғаттағы және қардағы маусымдық өзгерістер туралы, оның физикалық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
- Балаларды қарапайым тәжірибелер жүргізуге, себептік байланыстарды байқауға және анықтауға ынталандыру (қар ақ, жылу әсерінен суға айналады, мөлдір емес, қардан мүсіндеуге болады, қарды бояуға болады, басқан кезде ол қатып қалады).
- Өз ойларын білдіру үшін сөйлеуді қолдану қабілетін қалыптастыруды жалғастыру.
- Көркем-эстетикалық қабылдауды дамыту.
- Зерттеу қызметі кезінде қауіпсіз мінез-құлықты сақтау қабілетін қалыптастыру.
Алдын ала жұмыс:
1.Қар туралы көркем әдебиетті оқу
2. КГН қалыптастыруға арналған дидактикалық ойындар: "артық не?", "Таня қуыршағына серуенге жиналуға көмектес"
3. Салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы әңгіме: "қыста қалай киіну керек, " қыста мінез-құлық ережелері"
4."Зимушка - зима", "Зимние забавы"альбомдарының дизайны
Материалдар мен жабдықтар:
Демонстрациялық материал: мақта жүні, қар науасы, қар, сұйылтылған гуашь, қара картон, түрлі-түсті сурет.
Тарату материалы: түрлі-түсті картон мен қара картон парақтары, қағаз сүлгілер, дымқыл майлықтар,
Сабақ барысы.
Тәрбиеші: - Сәлеметсіз бе, балалар! Кел поприветствуем бір-бірін
- Бүгін біз Сізбен сөйлесеміз... және басқаларында ... өзіңіз біліңіз.
Мұғалім жұмбақ жасайды,
Жұмбақ
Ақыры қыс келді,
Және қазірдің өзінде суық.
Таза, ақ мамық сияқты,
Жерде жатыр ... қар
- Дұрыс, балалар! Менде де қар бар. Онымен ойнайық
Негізгі бөлігі
Төмен қозғалғыштығы бар доппен дидактикалық ойын " қайсысын айтыңыз?»
- Балалар, шеңберге тұрыңыз, өтінемін, мен шеңбердің ортасында тұрамын және әрқайсыңызға кезек-кезек біздің Қарлығашты жіберемін, сіз оның не болатынын атайсыз, ал сіз оның қарлығашын маған қайтарып, қар деп айтасыз, болады ... (Балалар қарды атайды: ақ, суық, пушистый, жарқыраған, жарқыраған, күміс, қытырлақ, жұмсақ және т. б.)
Төмен мобильді доппен дидактикалық ойын " не істеу керек?»
- Енді Қарлығашты бір-біріне өткізіп, онымен не істеуге болатынын атаңыз
(Балалар шақырады: ойнау, тамшылау, мүсіндеу, лақтыру, жинау......)
- Жарайсыңдар! Керемет ойнады.
Эксперименттік-іздестіру-зерттеу қызметі
- Енді мен қармен тәжірибе жасауды ұсынамын. Өтінемін, үстелге барыңыз. Қараңызшы, мұнда табада қар жатыр. Бүгін біз тәжірибе жасап, қар туралы білеміз
Тәжірибе №1. "Түс анықтамасы".
Мұғалім қара картонға қар қояды.
- Қар қандай түсті? (Балалардың жауаптары; ақ)
- Қорытынды: дұрыс ақ!
Тәжірибе №2. "Қарды бояуға болады".
- Мұнда кішкентай табаққа қараңыз, қар ақ, бірақ егер Мен мұнда аздап көк бояу қоссам, онда қар көк болады.
- Қандай қорытынды жасауға болады: қарды бояуға болады!
Тәжірибе №3. "Температураға әсер ету".
- Қаламға аздап қар салыңыз. Айтыңызшы, ол қандай жанасады (балалардың жауаптары: суық дымқыл...)
- Оны алақаныңызға ұстап, қармен не болатынын көріңіз. Оларға не болды?
(Балалардың жауаптары: ол еріп кетті)
- Қорытынды: дұрыс, қаламдар жылы және жылу әсерінен қар суға айналды. Демек, қар судан пайда болады
№ 4 тәжірибе "сусымалы немесе жоқ анықтау"
- Қараңызшы, егер сіз бір уыс қар алып, оны себсеңіз, оған не болады? Өзіңіз көріңіз!
Қардың бұл қасиетін қалай атауға болады? Ол қандай (балалардың жауабы: бос)
- Мұқият тыңдаңыз, егер Мен оны қолыммен қатты итерсем, не болады? Барлығымызды бірге қарға батырайық.
(Балалардың жауаптары:ол дірілдейді, дыбыс шығарады)
Қорытынды: басқан кезде қар жауады, демек ол қандай (балалардың жауаптары. Скрипучий)
Тәжірибе №5. "Қардан мүсіндеуге болады".
- Балалар, қараңызшы: егер мен қарды алып, оны алақаныма орап алсам немесе қолыма қатты қыссам, онда менде кесек пайда болады, енді сіз мұны қалай жасайсыз біз қардан кесек деп атаймыз?
(Балалардың жауаптары: снежок)
- Дұрыс. Қандай қорытынды жасауға болады? (балалардың жауаптары)
- Бәрін қардан дұрыс мүсіндеуге, әртүрлі фигуралар жасауға болады.
Тәжірибе №6. "Қардың мөлдірлігі".
- Енді мен бұл қарды түрлі-түсті суретке түсіремін. Суретті қардың астынан көруге болады (балалардың жауабы: жоқ).
- Егер ол көрінбесе, ол нені білдіреді (балалардың жауабы ашық емес)
- Дұрыс! Қорытынды: қар – мөлдір емес
- Балалар, енді қолдарыңызды алдымен дымқыл шүберекпен ақырын сүртіңіз, содан кейін қағаз сүлгімен құрғатыңыз.
"Тәжірибе бойынша қорытынды"
- Балалар, енді қар туралы білгеннің бәрін біріктірейік.
(Балалардың жауаптары: қар болады-АҚ, жылудың әсерінен ол суға айналады, борпылдақ, мөлдір емес, қардан мүсіндеуге болады – егер ол басылса-ол жарылып, бояуға болады)
- Жарайсыңдар! Міне, біз көп нәрсені білдік, енді біраз демалайық
Динамикалық үзіліс
(Мұғалім музыканы қосады, өлең оқиды, қимылдарды көрсетеді, балалар қимылдарды қайталайды)
"Ну-ка, балаларымыз, покружитесь
Және снежинкаға айналыңыз!»
"Бір, екі, үш, төрт, бес –
Біз көңілді билейміз
- Керемет би билеп, орындықтарға барыңыз. Енді қыста мінез-құлық ережелерін мұқият тыңдап, есте сақтаңыз
Салауатты өмір салты бойынша "қыста серуендеу ережелері"ситуациялық әңгіме
- Балалар, неге қар мен мұзды жеуге болмайды (балалардың жауаптары)
Сіздің ойыңызша, егер ойын кезінде киім дымқыл болса, ойнауды жалғастыру керек немесе бірден үйге барған дұрыс. Сіз де ойлайсыз, неге? (Балалардың жауаптары)
- Ал неге көлік жүретін бөліктің жанындағы төбешіктен сырғанауға болмайды? (Балалардың жауаптары)
- Сіз қалай ойлайсыз болады тұрудың астында сосульками? (Балалардың жауаптары)
- Неге? (Балалардың жауаптары)
- Неліктен тайғақ жерлерді айналып өту керек? (Балалардың жауаптары)
- Барлығы дұрыс жауап берді, қыста көшедегі тәртіп ережелерін жақсы есте сақтады.
Дидактикалық ойын " артық не?»
Тәрбиеші қысқы киім заттары.
- Қыста қалай киінеміз? Катяға киінуге көмектесіңіз! Катяға қандай заттар қажет болады?
Қорытынды бөлім
Тәрбиеші: - Балалар, біз бүгін көп нәрсені көрдік және білдік (қар ақ, жылудың әсерінен суға айналады, борпылдақ, мөлдір емес, жабысқақ, қатып қалады. Олар қыста мінез-құлық ережелерін еске алды, ойнады, биледі.
Жарайсыңдар, балалар! Маған қызықты болды! Біздің кездесуімізді еске алу үшін Мен сізге Снеговик бейнеленген суретті бергім келеді.