"Үшбұрышпен танысу".
Білім беру салаларын біріктіру:
* "Танымдық даму"(ФЭМП),
* "Әлеуметтік-коммуникативтік даму",
* "Сөйлеуді дамыту",
* "Физикалық даму".
Ұйымдастыру формасы: мұғалім мен балалар тобының бірлескен қызметі.
Жас тобы: екінші жас.
Мақсаты: жаңа геометриялық фигурамен – үшбұрышпен таныстыру.
Міндеттері:
* фигураны ажырата және атай білуге үйрету;
* балалардың оны басқа геометриялық фигуралардан ажырата білуін қалыптастыру;
* ені бойынша екі пәнді салыстыру дағдыларын бекіту, ұзындығы бірдей сөздерді кеңірек қолдануға үйрету;
* 3-ке дейін санау дағдыларын қалыптастыру;
* математикаға деген қызығушылықты, жаңа нәрсені үйренуге және үйренуге деген ынтаны тәрбиелеу.
Материалдар мен жабдықтар:
Көрнекі материал: жалпақ картон ойыншықтары шеңбер, шаршы және үшбұрыш (сәйкес көздері, мұрны, аузы, қолдары мен аяқтары бар); жалпақ екі үй), Катя қуыршағы, тар және кең жол.
Үлестірме материал: шатыр-үшбұрыштардың (карточкада 3 үйден) төртбұрышты үйлері және контурлы бейнелері бар бір жолақты карточкалар; науаларда - үшбұрыштар (карточкалардағы контур кескіндерінің көлеміне сәйкес келетін әр бала үшін 3 данадан).
Сабақ барысы
1. Таңқаларлық сәт.
Тәрбиешісі бар балалар кілемде шеңберде отырады.
В.: Балалар, бүгін бізге қонақтар келді. Олармен танысқыңыз келе ме?
Д.: Иә!
Мұғалім картон ойыншықтарын шеңбер мен шаршыға көрсетеді.
С.: балалар, бұл фигуралар қалай аталады? Олар не сияқты?
Д.: шеңбер, шаршы.
С.: дұрыс, бұл шеңбер мен шаршы. Оларды мұқият қарастырайық. Бірге ауада шеңбер салуға тырысайық. Ал енді шаршы. Ал енді біз олардың поднимем арналған сырғанақ және спустим. Олардың қайсысы жүреді? (шеңбер?) Ал неге? (Шеңбердің бұрыштары жоқ, ал квадратта)
Енді ертегіні тыңдаңыз.
Бір күні екі фигура серуендеуге шықты. Шеңбер мен шаршы жүреді, ал біреу оларға қарай жүреді (үшбұрышты көрсету). Шеңбер таң қалды: "О, бұл кім қызық, біз сияқты емес пе?"Ал алаң сұрайды:" сен кімсің? Балалар менің? Бұл қандай фигура?"(Үшбұрыш). Неліктен оны осылай атайды? ( Оның 3 бұрышы және 3 жағы бар). "Ия, мен шынымен үшбұрышмын. Менің 3 бұрышым және 3 жағым бар, сондықтан мен оны осылай атаймын". Үшбұрыштың бұрыштары мен жақтарын бірге есептеп, оны дұрыс атауға үйренейік.
Балалар үстелге барады. Үстелде фигуралар бар: шаршы және үшбұрыш.
Балаларға фигураларды қимыл-қозғалыс әдісімен тексеруге мүмкіндік беріңіз.
С.: шаршы алыңыз және оны контур бойымен дөңгелектеңіз.
Шаршы туралы не айта аласыз? (Оның бұрыштары мен жақтары бар).
- Қанша бұрыштар мен жақтар? (көп)
Үшбұрышты алыңыз және оны контур бойымен дөңгелектеңіз.
Үшбұрыш туралы не айта аласыз? (Оның бұрыштары мен жақтары бар).
Қанша бұрыштар мен жақтар? (көп)
Ал санайық? (3)
балалар екі фигураның айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырады, табады (квадрат пен үшбұрыштың бұрыштары мен жақтары бар, бірақ олар айнала алмайды, квадраттың бұрыштары мен жақтары көп, ал үшбұрыштың бұрыштары аз.
Сіздің алдыңызда саңырауқұлақтар мен шыршалар бар. Бір шыршаны шаршыға, ал үшбұрышқа көптеген саңырауқұлақтарды салыңыз.
Біз шыршаны шаршыға қанша қойдық? (бір).
Ал үшбұрышта қанша саңырауқұлақ бар? (көп)
3. "Үш Көңілді бауырым"дене тәрбиесі минуты
Үш Көңілді бауырлар аулада жүрді
Үш Көңілді бауырлар ойынды бастады
Бас – ник-ник-ник
Саусақтары епті-чик-чик-чик
Қол шапалақтау-шапалақтау-шапалақтау
Олар аяқтарын таптады-жоғарғы топ.
С: балалар бізге әлі де Катя қуыршағының қонағы келді. Ол сіздің не істегеніңізді естіді және сізге құрылыс алаңына баруды ұсынды. Бірақ жол оңай емес. Барлығын Катяға апарыңыз. О, балалар біздің алдымызда үлкен Өзен және екі көпір бар.
Біз кең немесе тар жолмен қандай көпірден өтуіміз керек?(Кең ауқымда)
2. "Үй салу" ойыны (магниттік тақтада)
Шеңбер мен шаршы үшбұрышпен танысып, бірге құрылысшылар ойнауға шешім қабылдады.
Үйді қалай жасауға болады, кім көргісі келеді?
(Екі бала кезекпен шығып, шаршы мен үшбұрыштан 2 үй жасауға тырысады).
В.: Жарайсыңдар, керемет үйлер шықты, шатырлар – үшбұрыштар, қабырғалар – квадраттар. Қараңызшы, біздің үйлерде бір нәрсе жоқ. (Терезелер) шеңберлерден терезелер жасайық. (Балалар жасайды) жақсы!
Балалар, енді үстелдерге отырайық. Әрқайсыңыздың парақшаларыңызда үйлер бар, бірақ олардың төбелері жоқ. Шатыр жасайық. Бізге қандай фигура керек?
Д.: Үшбұрыш.
(Балалар тапсырманы өз бетінше орындайды).
5. Қорытынды сабақ.
Балалар, сен үлкен жарайсыңдар! Айтыңызшы, бүгін біз қандай геометриялық фигурамен таныстық? (Үшбұрышпен) ертегіде неше фигура болды? (Үш) біз қандай жолдар салдық? (Кең және узкую)
Белсенді және жемісті жұмыс үшін Сіз сәттілік парағына құс аласыз.