Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ойыншықтар "тақырыбында қоршаған әлеммен танысу сабағының конспектісі (орта топ)

11.10.2021

"Ойыншықтар "тақырыбында қоршаған әлеммен танысу сабағының конспектісі (орта топ)

Міндеттері: балаларды ойыншықтарға ұқыпты қарауға тәрбиелеу. Сыйлықтардың мағынасы туралы айтыңыз. Басқа адамға қуанышты қалай жеткізуге болатынын көрсетіңіз, жағымды нәрсе жасаңыз, құттықтаңыз, мадақтаңыз.

Материалдар, құралдар, жабдықтар: әртүрлі материалдардан жасалған балалар ойыншықтары: ағаш, пластмасса, резеңке, мата.

Сабақ барысы:

С: - балалар қараңызшы, бізге кім келді? Бұл Тедди аю, бірақ оның аты-Пышка.

(Тәрбиеші оған қол тигізуді, ұруды ұсынады)

-Сіз оның қаншалықты жұмсақ және жұмсақ екеніне назар аудардыңыз, өйткені ол арнайы матадан тігілген: плюш. Бірақ қандай да бір себептермен біздің аю өте қайғылы. Мұның себебін білейік (Э. Мошковскаяның "Мен өте жақсы болдым" өлеңін оқу):

Ойыншық бөлімінде

мен екі апта тұрдым.

Барлық балалар екі апта

олар мені сатып алғысы келді!

Содан кейін Ванюша айқайлады:

- Қараңызшы, ол плюштан!

- Сатып алыңыз, ол плюштан! —

Валюша жылады…

Міне, мені сатып алды,

барлығы мені жақсы көрді.

Сүйді және ұрмады,

мені қашан сатып алды!

Бұл штанишки нарядили.

Етік киген,

мені серуенге шығарды,

табандар бәрі жүрді!

Менің табандарым жүрді,

клубфут болса да,

төртеуі де жүрді,

менің төрт табаным!

Бірақ пышақ табаны,

ойыншық табаны,

бірақ табаны ұстап алды,

айналдыру және айналдыру!

Міне, біреуі болмады,

міне, олар аз болды…

Міне, мен жүрмеймін,

Міне, мен осында Жатамын…

Міне, мен шаңның арасындамын,

міне, мені ұмытып кетті,

Міне, мен бұрышқа лақтырылдым,

ал, ол жақсы!

Ал, балалар

екі апта

олар мені сатып алғысы келді!

Сондықтан мені жақсы көрді,

мені сатып алған кезде.

С: - ал, балалар дұрыс әрекет жасады деп ойлайсыз ба?

Балалармен ойыншықтарға қалай қарау керектігін талқылау.

С: - көңіл-күйді көтеру үшін бәріміз бірге шағын жаттығулар жасайық.

Физминутка

Біз аяғымыз жоғары!

Біз қол шапалақтаймыз!

Біз көзіміз миг-миг,

Біз чик-чиктің иығындамыз.

Бір рет, екі рет,

Айналаңызға бұрылыңыз.

Бір рет отырды, екеуі тұрды.

Қолдар бәрін жоғары көтерді.

Бір-екі, бір-екі,

Бізге айналысуға уақыт келді.

С: - О, қандай жақсы!Біздің аюдың қалай көңілді болғанын қараңыз. Енді біз "сиқырлы дорба" ойынын ойнаймыз(әртүрлі материалдардан жасалған ойыншықтар сиқырлы дорбаға салынған, балалар жанасуды анықтайды: бұл қандай ойыншық? ол неден жасалған)

Балалармен талқылау, әртүрлі материалдардан жасалған ойыншықтар қандай, олар қалай ерекшеленеді; қандай ойыншықтармен суда ойнауға болады,қайсысымен ұйықтауға болады.

Саусақ гимнастикасы:

"Ойыншықтар"

Үлкен диванда қатарда (кезек-кезек қол шапалақтайды және

Танина қуыршақтары отырады: жұдырығымен ұрады.)

Екі аю, Пиноккио, (барлық саусақтарды кезекпен бүгіңіз.)

Және көңілді Чипполино,

Котенка да, піл де.

Бір, екі, үш, төрт, бес. (Саусақтарды кезекпен созыңыз.)

Біз Таняға көмектесеміз (кезек-кезек қол шапалақтайды

Біз ойыншықтарды санаймыз. және камераларды қағыңыз.)

С: - а, сізде сүйікті ойыншықтарыңыз бар ма?

Балалардың сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелері.

Қр жеткені соңына қарай біздің сабақ,кел попрощаемся с мишкой-Пышкой.

- Бүгін біз не туралы сөйлестік?

- Қандай ойыншықтар бар? Олар қандай материалдардан жасалған?

- Ойыншықтарға қалай қарау керек?

Балалардың жауаптары.

Просмотров: 219


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст