Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану туралы конспект .

22.09.2021

Тақырыбы: "Жеміс-Жидектер. БАҚ"

"Жемістерді қарау (алмұрт және алма)
Мақсаты: балалардың жеміс туралы білімдерін жүйелеу.
Түзету-білім беру міндеттері:
* Балаларды жемістермен (алма және алмұрт) таныстыруды жалғастырыңыз. Балаларға жемістерді атауы, формасы, түсі, беті, дәмі мен иісі бойынша ажыратуға үйрету.
* "Жемістер" жалпылама сөзін қолдануға үйрету
Түзету-дамыту міндеттері:
* Балалардың сенсорлық сезімдерін, әдемі жемістерді, олардың иісін қабылдау қуанышын дамыту.
* Балалардың сөйлеуін, тәрбиешіні есту қабілетін дамыту. Көкөністер туралы білімді нақтылаңыз.
Түзету-тәрбие міндеттері:
* Қоршаған әлемге танымдық қызығушылықты тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: атасы қуыршақ (қуыршақ театрынан), жемістер (алма және алмұрт) салынған себет, көкөністер бейнеленген суреттер, бау-бақша бейнеленген сурет, науа, табақ, кесу тақтасы, пышақ.
Реферат барысы
1.Ұйымдастыру сәті.
2.Тәрбиеші: Балалар, атасы бақта үлкен – үлкен репа өсірген "репа" ертегісі есіңізде ме?
Бізге қонаққа атам да, әжем де келгені есіңізде ме? Олар не әкелді? Сіз халқымыздың? (Көкөністер: сәбіз, репа, картоп, қырыққабат, қызылша, қызанақ, қияр) көкөністер бейнеленген суреттерді көрсетіңіз.
Бұл көкөністердің барлығын атасы қайда өсірді? (Өз бақшасында, ауылда).
Бүгін бізге атам келуі керек, оның бақшасында көкөністер ғана емес, алма мен алмұрт та өседі.
Балалар, мен атамды шақырайық, оны бізге қонаққа шақырайық (Атаға қоңырау шалыңыз).
Тәрбиеші: Алло, бұл ертегі ме? "Репа" ертегісінен атаңызды шақырыңыз.
Ата, Сәлеметсіз бе. Бұл сізге балабақшадан қоңырау шалады. Бізге қонаққа келіп, бақшадан емделуді өтінемін. Біз сіздерді күтеміз.
Жақында ол келеді. Ауылда атам, бақшадан басқа, алма мен алмұрт өсетін бақ бар. (Бау-бақша суретін көрсету)
Бұл БАҚ. Мұнда алма, алмұрт өседі. Біздің атамыз да бақшада алма мен алмұрт өсіреді.
(Есік қағылды. Мұғалім атасын кездестіреді, оның қолында алма мен алмұрт салынған себет бар).
Тәрбиеші: Сәлем, ата, біз сізді көптен күтеміз. Клубына қа, пожалуйста.
Атасы: Сәлеметсіз бе, немересі. Сізді көргеніме өте қуаныштымын. Бұл сіз маған хабарласып,?
Тәрбиеші: ИЯ, Ата, біз сізге қоңырау шалдық. Рахмет деп келдім. Отырыңыз, жолдан демалыңыз.
Атам, мен жігіттерге сіздің ауылда бақшаңыз бар екенін айттым.
Атасы: Дұрыс. Менің бақшам бар. Онда алма, алмұрт өседі. Мен сізге өз бақшамнан сыйлық әкелдім. (Алма туралы жұмбақ жасайды. Балалар болжайды).
Тәрбиеші: дұрыс, балалар. Бұл алма. Қандай ол түсті?
Алма қандай формада?(Дөңгелек) оның қандай дөңгелек екенін көрсетіңіз.
Алма қатты немесе жұмсақ па? (қатты)
Оны алақаныңызбен ұрыңыз, бұл не? (Тегіс)
Оны иістендіріңіз-ол өте хош иісті.
Атасы. Менің басқа жұмбағымды біліңіз.(Алмұрт туралы жұмбақ жасайды. Балалар болжайды)
Тәрбиеші: атасы, балалар алмұрт туралы жұмбақты шешті.
Айтыңызшы, балалар, алмұрт алма тәрізді ме? (Алмұрт дөңгелек және сәл ұзартылған). Алмұрт қандай? (Тәрбиеші шамды көрсетеді)
Алмұрт қандай түсті?
Қатты немесе жұмсақ ма? (жұмсақ)
Тегіс немесе өрескел бе?
Тәрбиеші: Балалар, алма мен алмұрт деген не?(Жеміс)
Ата, балалар жемістердің балалар мен ересектерге де пайдалы екенін біледі.
Тәрбиеші: Балалар, мен сізге "Өсу, бау-бақша" ойынын ойнауды ұсынамын сіз жас алма ағаштары боласыз. Тұрыңыз, қандай әдемі алма ағаштарыңызды көрсетіңіз. Присели на корточки. Мен өзімнің бақшамда кішкентай жас алма ағаштарын отырғыздым. Нәзік күн жылынып, үстіне жылы жаңбыр жауады, алма ағаштарымыз өсе бастайды. (Балалар баяу тұрып, қолдарын жоғары көтереді.) Өсіп келеді, өсіп келеді яблоньки, веточками тянуться к солнышку. Алма ағаштары өсті! Оларға алма піскен. Піскен алмаларды көрсетіңіз (балалар қолдарымен көрсетеді). Біз оларды себетке жинай бастадық (балалар бұл әрекетті бейнелейді).
Алма ағаштарында көптеген алма өсті. Біз мол өнім жинадық. Атасы: енді мен барлығыңызды егіннен дәм татуға шақырамын.
Тәрбиеші: бұл не? (алма) оларға Емделгіңіз келе ме?
Оны пышақпен кесейік: алма қатты, күшті. Әрқайсысын бір бөлікке алыңыз.
Иісі: хош иісті, хош иісті. Көзіңізді жұмып, оның тістеріңізге қалай қысылғанын тыңдаңыз. Неліктен ол қысылады? (Ол қатты).
Ал ол қандай, дәмі? (Тәтті және қышқыл, дәмді) алма өте пайдалы. Онда көптеген дәрумендер бар.
Атасы. Бұл не? (алмұрт) оны кесіп алайық.
Тәрбиеші: ата, мен сізге көмектесемін. Алмұрт жұмсақ, сондықтан оңай кесіледі. Әрқайсысын бір бөлікке алыңыз. Алмұрттың иісі қандай?(Ол хош иісті хош иісті.)
Ол тістерін қысады ма?(Алмұрт қытырлақ емес, жұмсақ, шырынды).
Тәрбиеші: Балалар, алма мен алмұрттан не дайындауға болады? (Компот, джем, джем пісіріңіз...)
Тәрбиеші: Сізге рахмет, дәмді алма мен алмұрт үшін атасы
Ата: сізге ұнағанына қуаныштымын. Бірақ мен кететін уақыт келді. Қош бол.
Тәрбиеші: Қош бол, ата, тағы кел.
3. Қорытынды
- Балалар, атам сізді немен емдеді? (яблоком және алмұрт)
- Ол алма мен алмұртты қайда өсірді? (балабақшада)

Просмотров: 169


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст