Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орта топтағы сөйлеуді дамыту сабағының қысқаша мазмұны "Менің сүйікті ойыншықтарым"

15.09.2021

Орта топтағы сөйлеуді дамыту сабағының қысқаша мазмұны
"Менің сүйікті ойыншықтарым"
Мақсаты:

Графикалық схемаларды қолдана отырып, сипаттамалық әңгімелер құрастыру арқылы сөйлеуді дамыту.
Міндеттері:
Білім беру:

Балаларға схеманы қолдана отырып, ойыншықтар туралы сипаттамалық, дәйекті және дәйекті әңгіме құруға үйрету.
Зерттеу қабілетін оны жалпы қабылдаудан маңызды белгілерді бөлуге дейін бекіту 
Сипаттамадағы анықтама-объектіні анықтау, бөліктерді, қасиеттерді дәйекті түрде сипаттау (түсі, формасы, мөлшері, қасиеттері, онымен әрекеттері, соңында бағалау туралы пікір білдіру.
Сөйлеуде олар жасалған заттардың, олардың бөліктерінің, бөлшектерінің, материалдарының аттарын қолдануға үйрету.
Даму міндеттері:
Дұрыс айтылу дағдыларын бекіту
Фонемалық қабылдау мен дыбыстық талдау дағдыларын дамыту
- Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту.
Тәрбиелік міндеттер:
 Ойыншықтарға ұқыпты қарауға тәрбиелеу.
Демонстрациялық материал:
Аюдың жұмсақ ойыншықтары, ойыншықтарды графикалық сипаттау схемасы, Әртүрлі ойыншықтардың суреттері, жануарлардың суреттері, сипаттауға арналған ойыншықтар: қуыршақ, машина, доп; Ира ойыншықтарының жиынтығы.
Словарная работа:
Сапалы сын есімдердің арқасында белсенді сөздікті кеңейтіңіз.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлігі.
Тәрбиеші: Балалар, бізге қонақ келді, бірақ бұл қонақ кім, сіз болжауыңыз керек.
"Ол тайгада қатал қожайын
Жолсыз қалыңдықта жүреді.
Бал, таңқурай, балықты жақсы көреді,
Қыста оянбай ұйықтайды.
Және туғаннан бастап клубфут,
Орнына емізік сорады лапу,
Қатты дауыстағанды ұнатады...
Менің кім? …»
Балалар: Аю.
Тәрбиеші: дұрыс, балалар, бұл аю. Ол бір жерде жасырынып қалды, оны шақырайық, ол қорықпауы үшін жайбарақат.
Балалар: Балалар аюды шақырады, "аю" сөзін тыныш айтады (сыбырлап).
Тәрбиеші: ол бізді естімейді. Аюды сәл қаттырақ шақырайық.
Балалар: Балалар аюды шақырады," аю " сөзін қатты айтады.
Тәрбиеші: ол бізді әлі естімейді. Аюды қатты шақырайық.
Балалар: Балалар аюды шақырады, "аю" сөзін қатты айтады.
(Ойыншық аю пайда болады.)
Аю: Сәлеметсіз бе балалар. Мен сіздің ойыншықтарыңызға қарадым. Сіз бұл ойыншықтармен ойнағанды ұнатасыз ба? Сізде сүйікті ойыншықтар бар ма?
2. Негізгі бөлігі:
Тәрбиеші: аю, әрине, біз топтағы ойыншықтармен ойнағанды ұнатамыз. Біз сізге сүйікті ойыншықтарымыз туралы айтып береміз. Аю, бізбен бірге отырыңыз және балалар өздерінің сүйікті ойыншықтарын қалай сипаттайтынын тыңдаңыз. Біздің схемамыз ойыншықтарды сипаттауға көмектеседі.
Графикалық схемалар бойынша сипаттамалық әңгімелер жасау

Мынау не? Түсі. Шамасы. Пішіні. Бөлшектері. Қалай ойнауға болады?
Тәрбиеші: сонымен қатар, аю, бізде "Ванка-Встанка" Көңілді ойыншығы бар, балалар, Ванка-Встанкамен қалай ойнайтынымызды көрсетейік.
Гимназиясындағы Сергіту Сәті: "* Ванька – Встанька"
Ванка-Встанка, белдегі қолдар,
Ванка-Встанка, дененің көлбеуі
Сен качаться перестань-ка. оңға / солға
Ынғайлы отыр немножко посиди. Скваттар
Жолда жүріңіз. Жаяу жүру
Көйлек киіңіз. Денені бұру
Неваляшканы Қарсы Алыңыз. Алға, қолды бүйірге еңкейту
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Тихонечко присаживаемся.
Тәрбиеші: енді Мен сізге аюды бізбен бірге ойнауды ұсынамын.
"Жаңа ойыншықты біл"ойыны
Үстелде ойыншықтар бар. Балалар оларды атайды. Содан кейін балаларға көздерін жұмуға шақырылады. Осы уақытта мұғалім жаңа ойыншық қояды. Балалар көздерін ашып, жаңа ойыншық табады.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Тапсырманы орындап шықты. Енді абай болыңыз! Мен ойыншықты тазалаймын, ал сіз қандай ойыншықты алып тастағанымды атайсыз.
Ойын " қандай ойыншық болмады?»
(Тәрбиеші жинайды бір ойыншық.)
Аю: мен сондай-ақ өте қызықты ойынды білемін. Боламын көрсету суреттер жануарлар, ал сіз, балалар тиіс деп атауға олардың ласково.
(Мысық, ит, ешкі, тауық, үйрек, жылқы, сарай, қоян.)
Балалар: мысық, ит, ешкі, тауық, үйрек, жылқы, сарай, қоян.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар, аю ойынын жақсы орындады.
Аю: балалар, мен сізге қонаққа өте ұнады. Сіз ойыншықтарыңыз туралы өте қызықты сөйлесесіз. Мен де осындай схеманы саламын және орман достарыма ойыншықтарды сипаттаймын. Сізге рахмет! Қош бол!
3. Қорытынды бөлім:
Тәрбиеші: Балалар, біз бүгін аюмен ойнап қана қоймай, ойыншықтарды қалай суреттеу керектігін есімізге түсірдік, қызықты ойындар ойнадық. Сіздер бүгін жарайсыздар, жақсы істедіңіздер!
Тәрбиеші: Балалар, аю сабақта бізге өте ұнады дейді. Ол сізге алғыс айтып, тәтті сыйлықпен емделгісі келеді. Қандай, сіз болжауыңыз керек.
"Біздің тәтті дәміміздің бәрі біледі,
Барлығы бізді жақсы көреді,
Целлофанға фольгамен киінген
Бұл тәтті ...?"(Кәмпит)
Тәрбиеші: рахмет, Мишутка, емделгені үшін! Қош бол!

Просмотров: 209


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст