Біздің сайттағы пайдалы шөптер "Орта тобындағы өсімдіктер күні".
Мақсаты: балалардың өсімдіктер туралы түсініктерін қалыптастыру, оларды күнделікті өмірде қолдану.
Міндеттері:
білім беру:
1. Біздің сайтта өсетін өсімдіктермен таныстыру (3-4 түрі).
2. Одуванчика, планен, жалбыз және түймедақ туралы білуге және дұрыс атауға үйрету.
3. Өсімдіктердің пайдасы, олардың емдік қасиеттері, өсімдік әлемі мен адамның өзара байланысы туралы білімдерін кеңейту.
4. Аралармен таныстыру-өсімдіктердің достары.
дамыта оқыту:
1. Зейінді, сөйлеу белсенділігін дамыту, сөздік қорын байыту.
2. Жалпы және ұсақ моториканы, моториканы дамыту.
2. Дамыту, білуге құмарлығын байқады.
тәрбиелік:
1. Іс-шараға қатысуға ниет білдіру;
3. Адамдар мен жануарларға пайдалы өсімдіктерге ұқыпты қарауды тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар:
• су сепкіш
* суреттер-планен, түймедақ, жалбыз, одуванчика суреттері;
* қағаз, желім, қайшы
Әдістері мен әдістері: әңгіме, әңгіме, түсіндіру, ойын, шоу, көркем сөз.
Таң.
"Ерекше шөптер"әңгімесі.
Мақсаты: балаларға пайдалы өсімдіктер туралы айту: планен, түймедақ, одуванчика және жалбыз. Балаларды осы өсімдіктердің бейнесімен таныстырыңыз.
Материал: дәрілік өсімдіктер бейнеленген иллюстрациялар, біздің сайтта өсетін дәрілік өсімдіктерді көрсету.
Балалар планенаның емдік жапырақтары бар екенін білді: олар абразиялар мен жараларды емдейді.
Жалбызда пайдалы жапырақтар, сабақтар мен гүлдер бар; олардың инфузиясы тыныштандырады.
Одуванчика-дәрумендердің қоймасы; жапырақтары мен гүлдерін де қолданыңыз. Салат жапырақтардан, ал гүлдерден жасалады-тіпті Джем дайындалады!
Ромашка суықтан сақтайды.
Дидактикалық ойын " өсімдікті аты бойынша Кім табады?»
Мақсаты: өсімдіктердің пайда болуы туралы балалардың идеяларын бекіту.
Ойын ережелері: мұғалім деп аталатын дәрілік өсімдік бейнеленген карталарды тез табыңыз.
Ойын барысы: Мұғалім карталарда бейнеленген дәрілік өсімдіктердің бірін атайды, мысалы, планен. Ұтады кім жылдам табады деп аталған өсімдік.
Көркем әдебиетті оқу:
Крюкова Т. " Орман дәріханасы»
Серуен
Сайттағы дәрілік өсімдіктерді бақылау.
Өсімдіктердің сыртқы түрін қарастырыңыз: жапырақтары, гүлдері, сабағы; иісті атап өтіңіз. Өсімдіктерді бір-бірінен ажыратуға үйрету.
Табиғаттағы еңбек.
Үйретуді жалғастыру күту өсімдіктер: суару, рыхлить землю. Ересектерге гүл бақшасына күтім жасауға көмектесу ниетін қалыптастыру.
Жылжымалы дидактикалық ойын "бір, екі, үш к .... (растению) беги»
Мақсаты: балаларды өсімдік атауын тез табуға үйрету.
Ойын барысы: Мұғалім дәрілік өсімдік деп атайды және "бір, екі, үш к.жүгіру"дейді. Балалар сайттан зауытты тез тауып, оның жанында болуы керек.
Тұқым, бүршік, гүл "ойыны»
Мақсаты: есту қабілетін, қозғалыс белсенділігін дамыту.
Ойын барысы: Мұғалім өсімдік тұқымнан өсетінін, бүршік пайда болатынын, содан кейін гүл пайда болатынын айтады. Тәрбиешінің сигналы бойынша балалар тұқымға, содан кейін бүршік пен гүлге айналады.
Тұқым - балалар қолдарымен тізелерін жауып отырады;
Бүршік-балалар тұрып, қолдары кеудесінде, басы төмен;
Гүл-балалар қолдарын екі жағына жайып, басын жоғары көтереді.
Күннің екінші жартысы
Жолжелкен-бірінші көмекші " ӨҚЖ бойынша әңгіме»
Мақсаты: дәрілік өсімдік туралы Білімді бекіту, өзіңізге қалай қарапайым көмек көрсетуге болатындығын айту.
Ұжымдық жұмыс " аралар-өсімдіктердің ең жақсы достары»
Мақсаты: модельдеуге қызығушылық қалыптастыру. Бірнеше бөліктен тұратын заттарды жасауға, алынған жұмыстарды ұжымдық композицияға біріктіруге үйрету. Алынған жұмыстан қуаныш әкеліңіз.