Сөйлеуді дамыту бойынша кіріктірілген сабақ
Тақырыбы: "Отан қорғаушылар күні»
Білім беру салаларын біріктіру: таным, коммуникация, көркем шығармашылық, әлеуметтену.
Қызмет түрлері: танымдық, коммуникативтік, ойын, өнімді.
Мақсаты:
мемлекеттік мереке-Отан қорғаушылар күнімен таныстыру; Отан қорғаушыларды құрметтеуге тәрбиелеу; Армия, әскер түрлері туралы алғашқы түсінік беру; жалаумен таныстыру; команда бойынша әрекет етуге үйрету; ұжымда ойнай білуге тәрбиелеу; сыйлықтар дайындау - эстетикалық қабылдауды дамыту.
Материалдар мен жабдықтар:
Қазақстан Картасы, Тудың бейнесі, әскер тектері мен сарбаздардың тиісті нысандағы суреттері; ойындар үшін – шелектер, доптар, қасықтар, кегли, ұшақ — ойыншықтар, танк, қайық, машина); үлестірме материал (туға, жұлдызға, жапыраққа арналған түрлі-түсті қағаз, қызыл, көк, ақ, жасыл, жұлдыз бен жапыраққа арналған трафареттер.
Мазмұны:
- Балалар, біз үлкен және бейбіт елде тұрамыз. Біздің еліміз Қазақстан деп аталады.
(Картаға қараңыз, бұл Қазақстан аумағы, ормандардың, теңіздердің, таулардың қаншалықты көп екеніне назар аударыңыз).
- Біздің ел үлкен ме, кішкентай ма? (үлкен).
- Қанша қала бар? (көп).
Сіз қалай ойлайсыз, біздің елді қорғау керек пе? (Иә)
Біздің елімізді, бізді кім қорғайды және қорғайды?
(Біздің Армия, шекарашылар, сарбаздар).
— Біздің еліміздің өз туы мен өз армиясы бар.
Балаларға көрсету туы, талқылауға қандай түсті туы. Қазақстанның мемлекеттік Туындағы көк түс ашық аспанды, бейбітшілік пен амандықты, түс бірлігі елдің тұтастығын білдіреді. Күн астында қалықтаған бүркіт мемлекеттің күш-қуатын, оның егемендігі мен тәуелсіздігін, биік мақсаттар мен жарқын болашаққа ұмтылысын танытады. Тудың сабын жағалай салынған ұлттық өрнектер Қазақстан халқының мәдениеті мен дәстүрін символдық тұрғыда бейнелейді.
Бүкіл ел тыныш өмір сүруі үшін
Мықты Армия өте қажет!
Күн астында бейбіт
Біз Сізбен бірге тұрдық
Туған әскер тыныштықты сақтайды.
Ұшақтар-аспанда, теңізде-кемелер
Олар біздің бүкіл жеріміздің шекарасын күзетеді.
- Армияда ұшқыштар, матростар, танкистер, шекарашылар, десантшылар бар (суреттер көрсетілімі). Олар бізді және біздің елімізді қорғайды.
- Балалар, сіздер білесіздер, жыл сайын көктемде, мамырда елімізде "Отан қорғаушылар күні"деп аталатын мереке атап өтіледі.
Осы мамыр күні
Халық тойлайды
Жарқын, бейбіт мереке,
Барлық әкелер мерекесі,
Аталар, ағалар мерекесі,
Барлық ерлер мерекесі!
Енді Мен сізге ойын ойнауды ұсынамын-
"Кім, қайда қызмет етеді?»
Біз армияда болдық деп елестетіп көріңіз.
Армияда әртүрлі әскерлер бар екенін білесіз.
Сіз кім, қайда қызмет ететінін білуіңіз керек.
Резервуарда кім қызмет етеді? (Балалар: танкистер).
Шекарада кім қызмет етеді? (Балалар: шекарашылар).
Тікұшақпен кім ұшады? (Балалар: тікұшақ ұшқыштары).
Зымыран Күштерінде кім қызмет етеді? (Балалар: ракеткалар).
Сүңгуір қайықтарда кім қызмет етеді? (Балалар: сүңгуір қайықтар).
Әскери авиацияда кім қызмет етеді? (Балалар: әскери ұшқыштар).
К әскери техникасы жоқ сарбаз қалай аталады? (Балалар: жаяу әскер).
— Бұл күні барлық ерлер – әкелер, аталар, тіпті сіздер, біздің ұлдарымыз құттықтайды. Өйткені Сіздер-біздің Қазақстанның болашақ қорғаушыларысыздар. Әрқайсыңыз ер адам болып өсесіз және күшті, батыл және епті боласыз.
Күшті болу керек – шаршамау үшін
Батыл-қорықпау үшін
Және шебер болу керек –
Жаумен күресу үшін.
- Балалар, қорғаушы болу үшін не қажет?
Чтоб қорғаушылары болуға
Сіз тез өсуіңіз керек!
- Балалар күшті, батыл, епті болу үшін жаттығулар жасап, дене шынықтырумен және спортпен айналысу керек.
- Қорғаушы кім? Міне, сұрақ!
Олар байыпты ойлады…
Кім епті?
Біз ойнаймыз, және, әрине, бәрін білеміз!
Ойындар өткізіледі:
1. Мерген кім (нысанаға тигізіңіз).
2. Кім ең епті (қасыққа Доп әкелу)
3. Кімнің ұшағы одан әрі ұшады
(қағаз ұшақтарын жұппен лақтырыңыз)
4. Кім көп оқ-дәрілерді алады (көбірек кегли жинаңыз)
5. Ең батыл кім (туннельге өрмелеу)
Балалар, сіздер жарайсыздар! Сізден батыл және батыл қорғаушылар шығатынына сенімдімін: біреу ұшқыш, біреу теңізші, біреу танкер болады. Сіз біздің ел – Қазақстанды сүйіспеншілікпен және мақтанышпен қорғап, қорғайсыз.
Енді балалар сізге жұмбақтар ұсынамын:
Мен өсіп, ағамнан кейін,
Мен де солдат боламын,
Боламын оларға көмектесу,
Қорғауға өз. (ел)
Ағасы: "асықпа!
Сіз мектепте жақсы оқисыз!
Сіз үздік оқушы боласыз -
Боласың. (шекарашы)
Сіз теңізші бола аласыз,
Шекараны қорғау үшін
Және жерде қызмет етпеңіз,
Ал әскери. (кеме)
Ұшақ құс сияқты ұшады,
Әуе шекарасы бар.
Күндіз де, түнде де постта,
Біздің сарбаз-әскери. (ұшқыш)
Тағы да ұрысқа машина жарысады,
Шынжыр табандар жерді кесіп тастайды,
Бұл машина далада таза,
Басқарылады. (танкист)
Сіз жауынгер бола аласыз,
Жүзу, міну және ұшу,
Ал сапта аң аулау –
Сізді күтеді, солдат,. (жаяу әскер)
Кез келген әскери мамандық,
Міндетті түрде оқу керек,
Ел үшін тірек болу,
Сондықтан әлемде жоқ. (соғыс)
Қазір біз біраз демаламыз. Біз ұшқыштар екенімізді елестетіп көріңіз.
Қолдар ұшып кетті-ұшақ шықты
Мах қанаты артқа-артқа,
Бір рет жасаңыз және екі жасаңыз.
Қолды екі жағынан ұстаңыз.
Және досыңызға қараңыз.
Тез төмен түсіңіз,
Сіз қонуға отырасыз.
Енді Мен сізге тақтайшаларға аппликация жасауды, үлгіні қарап, жұмысқа кірісуді ұсынамын. Балалар, біз сіздердің жұмыстарыңызға сарбаздарға сыйлық жіберейік пе?
Мен ертең барлық жұмыстарды сарбаздарымызға жіберемін. Олар өте қуанышты болады.
Балалар тапсырманы орындайды, содан кейін жұмысты талдап, пакетке салыңыз.