Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Көктемдегі адамдар еңбегі" орта тобындағы интеграцияланған сабақтың қысқаша мазмұны»

22.04.2021

"Көктемдегі адамдар еңбегі" орта тобындағы интеграцияланған сабақтың қысқаша мазмұны»

Мақсаты: көктемде бақта, далада адамдардың еңбегі туралы балалардың білімін нақтылау

Міндеттері:

1. Құралдар туралы түсініктерді кеңейту.

2. Қону процесі туралы білімді жүйелеу.

3.Тапсырмаларды орындау, жұмбақтарды шешу нәтижесінде психикалық белсенділікті дамыту.

4. Өнімді қызмет дағдыларын түзету.

5.Еңбекке деген оң көзқарасты, ауылшаруашылық еңбек қызметіне қызығушылықты тәрбиелеу.

Материал: "көктемде бақта, бақта, далада адамдардың жұмысы" суреттері, бақшада жұмыс істеу кезінде қажет құралдар бейнеленген суреттер, санау таяқшалары;

Сабақ барысы:

Сәлемдесу:

Біз қолымызды күнге қарай тарттық,

Біз сәулені алып, жүрекке басдық,

Біз улыбнулись, қонақтар лучик берді,

Сәлеметсіздер ме, қонақтар, біз сіздерді күттік!

Тәрбиеші: - міне, көктем келді. Табиғатта не өзгергенін еске түсірейік? (балалардың жауаптары) жылдың осы уақытында адамдар көп жұмыс істейді. Жұмбақ сұраңыз, ол не туралы?

Сәбіз бар, қырыққабат бар,

онда құлпынай дәмді иіс шығарады.

Ешкі сонда, достар,

Бізге жол беруге болмайды.

(балалардың жауаптары)

Тәрбиеші: дұрыс, бұл БАҚ. Кімнің бақшасы бар? Бақшада жұмыс істегенді кім жақсы көреді? Көктемде жақсы егін өсіру үшін адамдар бақша учаскесінде қандай жұмыс істейді? (балалардың жауаптары)

Тәрбиеші: - біз өте ұзақ және суық қыс пен жылы жаз болатын жерде тұрамыз. Бірақ жаз барлық көкөністердің пісіп-жетілуіне жеткілікті ұзақ емес. Көкөністердің тез өсуі мен пісуі үшін көкөніс бақтарында не салынған? Тыңдаңыз:

Әжесінің үйінде үй тұр,

мөлдір пленка үстіне жабылған.

Бірақ әжесі мен атасы онда тұрмайды,

томның үйінде қызанақ өседі.

Көктемде ауа-райына не болды,

үйшік укроет және суық, және зной.

(Жылыжай, жылыжай)

Көрсету суреттер.

Тәрбиеші: сондай-ақ, бақшадағы адамның адал көмекші достары, жылыжайлар мен жылыжайлардан басқа, сіз жұмбақтарды біліп, білесіз.

"Жұмбақтарды тап" (суреттер көрсетілімімен).

1. Аулаға қара және ұзын жылан кірді,

Біздің бақша суарылды, жұмыста есіме түспеді. (шланг)

2. Олар тақталардан жасап, белбеу киді,

Бұл ыдыс жиналған жазды бақшадан сақтайды. (бөшке)

3. Екі ағайынды өзенге шомылуға кетті.

Біреуі шомылады, екіншісі жағада күтеді.

Олар өзенге барады-олар билейді, ал олар өзеннен жылайды. (Шелек)

4. Өткір тырнақтардың бір қатарында тұр.

Олармен қоқыс жәшіктерін тырнап алу ыңғайлы. (тырма)

5. Темірден бұлт, ал бұлттың тұтқасы бар.

Бұл бұлт төсек артында тұрды. (лейка)

6. Жер қазылды, төсектер тегістелді,

Ағындар жарылып, шаршамады. (күрек)

Тәрбиеші: - енді Мен сізге санау таяқшаларынан бақта жиі жұмыс істеуге тура келетін құрал қоюды ұсынамын (күрек)

"Таяқтардан құралдарды салыңыз»

Таяқтардан күрек контурларын жайыңыз.

В.: балалар, біраз демалып, "көкөніс бақшасы"дөңгелек би ойынын ойнайық. Одевайте маскалар және вставайте үйірмесі.

(Дөңгелек би ойыны өткізіледі - бақша дөңгелек би)

Тәрбиеші: Балалар, біз БАҚ туралы әңгімелестік және көкөніс бақшасында өсетінін айттық. Айтыңызшы, жеміс ағаштары мен жидек бұталары өсетін жер қалай аталады. (Балалардың жауаптары)

Тәрбиеші: дұрыс, бұл БАҚ. Ал көктемде бақта адамдар не істейді, сіз қалай ойлайсыз? (Сурет бойынша балалармен бірге олар бақтағы жұмыс туралы әңгіме жасайды)

Тәрбиеші: біз бақта жемістер мен жидектер өсетінін есімізге түсірдік. Мен сізге "бөліктерден сурет жинаңыз" ойынын ойнауды ұсынамын»

Тәрбиеші: Балалар, орындықтарға отырыңыз және әрі қарай тыңдаңыз. Бақшадан басқа, адамдар далада көп жұмыс істейді (суретті көрсетеді). Бидай, қара бидай өсіретін үлкен алқаптар бар. Қар даладан шыққаннан кейін көктемгі жұмыстар да басталады. Бұл вскопать мұндай өріс? Енді Мен сізге айтамын:

Болат ат мінеді, жылайды,

Соқаның артында сүйреп апарады.

(Трактор)

Тәрбиеші: топырақ құрғағанша, нан мен көкөніс өсімдіктерінің тұқымын себуге уақыт болуы керек.

Тәрбиеші: Балалар, бірақ геометриялық фигуралардан трактор жасайық.

Балалар үстелден өтеді, олардың әрқайсысында геометриялық фигуралар бар

Мұғалім: айтыңызшы, сізде қандай геометриялық фигуралар бар (шаршы, тіктөртбұрыш, шеңбер.)

Балалар үлгі бойынша аппликация жасайды.

Тәрбиеші: сіз қандай балаларсыз, сізде осындай әдемі тракторлар бар.

Тәрбиеші: Балалар, біз бүгін сіздермен не туралы сөйлестік?

- Сіз нені есіңізде сақтадыңыз?

- Жұмыс жақсы ма?

- Ал сіз ересектерге көктемде көкөніс бақшасы мен бақшасында көмектесесіз бе?

Тәрбиеші: Сіз бүгін сабақта өте жақсы жұмыс жасадыңыз, мен сіздерге біздің сабағымызды еске алу үшін "еңбексүйгіштік үшін" медальдарын бергім келеді»

Просмотров: 189


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст