«Бота» балабақшасы »МКҚК
Педагогикалық жоба
орта топта
тақырыбында: «Көктем қызыл».
Автор: Шевчук С.А. орта топ тәрбиешісі
Белевцова М.Н. кіші топ мұғалімі
Өзектілігі.
Табиғат баланы өмірінің басында өте үнемі қоршап тұрады. Бала оны алғашқы сөздерді айтпастан, алғашқы тәуелсіз қадамдар жасамай, алғашқы кітапты ашпастан бұрын біле бастайды.
Ол кокерель, балық, гүл, күлкілі бақа бейнеленген ойыншықтарды мұқият қарап жатыр.
Жаяу серуендеу кезінде ол желдің ағаштардың бұтақтарын қалай шайқап жатқанын, аспанда ұшып бара жатқан құсты қалай шығарып жатқанын мұқият бақылайды.
Балада табиғатты белсенді білуге деген ерте ұмтылыс пайда болады. Ол оған нәрестеге көп әсер қалдыратын, қуанышты тәжірибе тудыратын түрлі-түсті әлемінің арқасында тартымды.
Мектеп жасына дейінгі балаларды өзінің табиғатымен таныстыру - туған жерді танудың алғашқы қадамдары, Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу.
Тірі жанның күйін көру және түсіну қабілеті - бұл өсімдіктің немесе жануардың қызығушылығына, байқаудың, адамгершілік сезімдердің даму дәрежесіне байланысты жанның нәзік қозғалысы, осыдан бастап барлық тіршілік иелері үшін жауапкершілік басталады.
Барлық уақыттағы көрнекті мұғалімдер балалардың табиғатпен байланысына үлкен мән берді. Бұл жерде олар жан-жақты даму құралын көрді. Табиғат баланы жастайынан қоршап алады.
I.G. Песталоцци бұл ақылдың көмескі сенсорлық қабылдаулардан айқын түсініктерге көтерілетін қайнар көзі екенін атап өтті. Ол былай деп жазды: «Дамудың алғашқы кезеңдерінен бастап баланы қоршаған табиғаттың барлық алуан түрлілігіне жетелеу керек».
K. D. Ушинский табиғат логикасын балаға ең қолжетімді, көрнекі және пайдалы деп санады. Көптеген кеңестік педагогтар табиғат кітабын балаға мүмкіндігінше ертерек ашудың қажеттілігіне назар аударды, сонда күн сайын жаңа нәрсе әкелуі керек еді, «әрбір қадам түпнұсқаға - табиғаттың ғажайып сұлулығына саяхат болады ». (В.А. Сухомлинский).
Сухомлинский адам кешкі таңның сұлулығын және көк аспанда қалықтаған бұлттарды көріп, бұлбұлдың әнін естігенде және табиғат сұлулығына сүйсінгенде ғана адам болатынын жазды.
Сонымен, балалық шақта алған табиғаттың әсерлері баланың жан дүниесінде өшпес із қалдырады, кейде адамның өмірге деген қызығушылықтары мен жанашырлықтарын анықтайды.
Тірі және жансыз табиғатқа ұқыпты және қамқор қарым-қатынасты тәрбиелеу олар балалар туралы ең болмағанда қарапайым білімге ие болған кезде, өсімдіктерді өсірудің қарапайым әдістерін, жануарларға күтім жасауды, табиғатты бақылап, оның сұлулығын көре білген кезде мүмкін болады. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру - олардың санасында қоршаған әлем туралы сенсорлық тәжірибеге негізделген шынайы білімді тәрбиелеу құралы. Балалық шақта бойына сіңген табиғатты шындықтағыдай көру және тыңдау қабілеті мектеп жасына дейінгі балаларда оған деген қызығушылықты оятады, білімдерін кеңейтеді, мінезі мен қызығушылығының қалыптасуына ықпал етеді.
Мәселе балалар үшін маңызды, оны шешу жобаға бағытталған: Көктем туралы қарапайым идеяларды қалыптастыру. Барлық балаларда тірі және тірі емес табиғаттың көктемгі өзгерістері туралы білім қалыптасқан жоқ. Балаларға көктемнің әртүрлі кезеңдерін салыстыру қиынға соғады.Балаларда көктемнің алғашқы гүлдері туралы түсінік жоқ. Балалар қоныс аударатын құстар туралы, олардың көктемдегі тіршілігі туралы білімдері аз. Балалар алдағы маусымның шарттары мен жануарлардың, құстардың мінез-құлқы, өсімдік жамылғысының жағдайы арасындағы ең қарапайым байланысты қалай орнатуды білмейді.
Жобаның мақсаты:
1. Балаларға «көктем» маусымы туралы, табиғаттағы көктемгі өзгерістер туралы түсінік беру.
2. Табиғаттың оянуына, оның жекелеген құбылыстарына құрметпен қарауды тәрбиелеу.
3. Ойлау, қиялдау, үйлесімді сөйлеуді дамыту.
Жобаның мақсаттары.
1. Көктем туралы идеяны және оның белгілерін бекіту.
2. Бірлескен зерттеу қызметі барысында балалардың танымдық қабілеттерін дамыту.
3. Жануарлар, өсімдіктер, жәндіктер, құстар туралы білімдерін бекіту және жүйелеу.
4. Табиғатты сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.
5. Ата-аналар мен балалардың бірлескен қызметін жандандыру.
Білім беру салаларын интеграциялау: таным, музыка, қарым-қатынас, дене шынықтыру, көркем шығармашылық, көркем әдебиет оқу.
Жоба түрі: қысқа мерзімді, білім беру және зерттеу, топтық.
Жобаға қатысушылар: тәрбиешілер, орта топ тәрбиеленушілері.
Жобаның мерзімі: 29.03 бастап. 2021-09.04.2021 ж.