Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

3-5 жастағы балаларға арналған театрландырылған іс-әрекеттің қысқаша мазмұны

10.03.2021

3-5 жастағы балаларға арналған театрландырылған іс-әрекеттің қысқаша мазмұны
Тақырыбы: "ертегіге қонаққа»
Тәрбиеші: Шевчук Светлана Александровна
Мақсаты: балалардың шығармашылық, актерлік қабілеттерін дамытуға ықпал ету.
Міндеттері:
Білім беру:
1. Балаларға пластикалық экспрессивті құралдарды қолдана отырып, тірі тіршілік иелерінің бейнелерін жасауға, топ кеңістігінде жүруге, рөлдік диалог құруға үйрету.
2. Таңдалған рөлге сәйкес ертегі сөздерін есте сақтауға және сөйлеуге үйретуді жалғастырыңыз.
Дамыта оқыту:
1. Басқа балалармен – ертегі кейіпкерлерімен әрекеттерді үйлестіруге, есту қабілетін, қиялын, сахналық өнерге деген қызығушылығын дамытуға ықпал ету.
2. Қимылдарды үйлестіруді, пластикалық экспрессивтілікті, қиялды дамыту, балаларды театр ойынына белсенді қатысуға ынталандыру.
Тәрбиелік:
1. Тәрбиелеу, балалардың достық қарым-қатынасын, мейірімділік, ықылас көмекке келеді.
2. Балаларда қуанышты эмоционалды көңіл-күй қалыптастыруға ықпал ету.
Құрал-жабдықтар: керемет сөмке, "Теремок" ертегісінің кейіпкерлерінің маскалары, "Теремок" ертегісінің кейіпкерлері, теремкаға арналған үлкен құрылыс материалы.
Алдыңғы жұмыс: тәрбиешінің балалармен бірлескен театрландырылған іс-әрекеті үшін топта жағдай жасау, балаларға әртүрлі театрлар мен орыс халық ертегілерін көрсету, оларды драматизациялау, иллюстрацияларды қарау, ертегілердің мазмұнын талқылау, ашық ойындар, театр іс-әрекеттері бойынша сабақтар, бейне және аудио жазбалардағы орыс халық ертегілерін қарау және тыңдау.
Бірлескен Театр қызметінің кезеңдері
I. Кезең Батыру
Балалар тәрбиешінің алдында жарты шеңберде тұр.
Тәрбиеші:
- Балалар, бір-бірімізге күлейік, көңіл-күйіміз жақсы екенін көрсетейік. Келсе, саяхатқа шығар алдында? Енді біз Сізбен бірге орманға барамыз…
II. Негізгі Кезең
Тәрбиеші:
- Қараңыз, жол, оған барыңыз.
Балалар жол бойымен жүрді,
Жол бойында сөмке табылды,
Қап қарапайым емес,
Ол сиқырлы - міне!
Тәрбиеші:
- Балалар, сөмкеде не бар? Келсе, көрейік? Бұл жұмбақтар, оларды тыңдап, болжауға тырысыңыз.
Сөмкеден әр болжамнан кейін мұғалім жануардың бейнесін алады. Және оны үстелге қояды.
Жұмбақтар:
Еденнің астындағы сұр доп. (Тышқан)
Жерде секіру, суда жүзіп келе жатқан. (Бақа)
Кішкентай, беленький бойынша лесочку суда жүзу сабағы болып табылады-суда жүзу сабағы болып табылады,
снежочку бойынша тык-тык. (Қоян)
Рыжая плутовка, айлакер, иә епті,
Сарай тисе, тауық пересчитала. (Түлкі)
Қыста суық кім ашулы, аш жүреді. (Қасқыр)
Қыста ұйықтайды, жазда улья дірілдейді. (Аю)
Тәрбиеші:
- Балалар, бұл жануарлар қандай ертегіден білді? Дұрыс, "Теремок"! Сіз айналуы ертегі кейіпкерлері? Маскаларды таңдаңыз. Мен ертегі кейіпкерлері туралы өлең оқимын, ал сіз балалар кезек - кезек шығып, осы жануар туралы суреттейсіз.
Балалар бетперде киеді (аю, Бақа, тышқан, түлкі, қасқыр, қоян, орындықтарға отырады, мұғалім кейіпкерлердің қысқа поэтикалық сипаттамасын айтады, Бала қимылдарға еліктейді.
Сұр, кішкентай тышқан
Еденнің астында жатыр, мысықтар қорқады.
Бақа көздерін жұмып, отырады,
Орыс тілінде емес.
Батпақта жалғыз өмір сүргенді ұнатады,
Ол масаларды ұстайды.
Қоян серуендеуге шықты,
Ол секіріп, ойнай бастады.
Түлкі, түлкі, түлкі!
Өте айлакер көздер,
Тон — глазки емес отвесть.
"Мен тауық жегенді жақсы көремін!»
Сұр тісті Қасқыр даланы ұрады,
Бұзау, қозы іздейді.
Жұмсақ, клубфут
Аю орманда жүреді.
Егер олар не жақсы көретінін сұраса,
Айтады: "Меду еді жеп!»
Тәрбиеші:
- Жарайсыңдар, балалар. Ертегіні көрсеткіңіз келеді.
Осыдан кейін "Теремок"ертегісін драматизациялау жүргізіледі.
Тәрбиеші:
— Теремок-теремок алаңында тұр. Ол төмен емес, жоғары емес — жоғары емес. Міне, тышқан далада жүгіреді, қақпада тоқтады, дейді ол.
Ертегі соңында балаларға проблемалық сұрақ туындайды: "не істеу керек? Ма?"Шақыру қажет балалардың тілегі салу теремок. Орыс халық әуеніне сәйкес балалар жаңа мұнара салады.
Тәрбиеші:
- Жарайсыңдар, барлығы да рөлді сомдады. Маскаларды алыңыз, енді сіз тағы да жігіттерсіз.
III. Қорытынды кезең
Рефлексия:
1. Қандай ертегі көрсетілді?
2. Бұл ертегінің кейіпкерлері кім?
3. Сізге сабақ ұнады ма?
Тәрбиеші:
Балалар әртістермен болып, ертегіні көрсетті.
Әртістер өте жақсы болды, балалар бір-бірін ұрды!

Просмотров: 220


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст