Конспект
тікелей білім беру қызметі
тақырыбы бойынша
"Көлік»
орта топта
Дайындаған:
орта топ тәрбиешісі
Шевчук Светлана Александровна.
Бағдарламалық мазмұны:
* Балалардың қолданыстағы көлік, оның саралануы (жер үсті, су, ауа) туралы білімдерін бекіту.
• Жалғастыру танысу глобусом – модель планеты Земля.
* Көлік түрлерінің атауларын және олардың мақсатын, ерекшеліктерін, бөліктерін кеңейту арқылы балалардың сөздік қорын дамыту.
* Тақырып бойынша сөздік қорын белсендіру және байыту.
• Дамыту, сөздік-логикалық ойлау, көңіл, қиял.
* Танымдық іс-әрекетке қызығушылықты тәрбиелеу.
Білім беру салаларын біріктіру: коммуникация, әлеуметтену, Денсаулық, көркем әдебиетті оқу, қауіпсіздік, көркем шығармашылық.
Құрал-жабдықтар:
Мультимедиа, глобус, географиялық карта, көліктің әртүрлі түрлерінің суреттері, көлік туралы жұмбақтар, су, әуе, жер үсті көлігі бейнеленген магниттік чиптер.
Сабақ барысы:
Тәрбиеші глобусты қарастырады. Балаларды шақырады, көмек сұрайды.
- Жаз келе жатыр, барлығы демалуға барады, Мен де демалысқа бір жерге барғым келеді. Бірақ мен қайда және не таңдау мүмкін емес.
Сіз маған көмектесуге келісесіз бе?
Қарайық глобус.
- Глобус дегеніміз не? (жер моделі)
- Біздің планетамызды тағы қалай атайды? (көк планета)
- Жер шарында тағы қандай түстер бар? (балалардың жауаптары)
- Олар нені білдіреді? (балалардың жауаптары)
Жер шарында көптеген елдер бар және оларға әртүрлі көлік түрлерімен жетуге болады.
- Көлік қандай болады? (балалардың жауаптары)
- Біз қай көлікті жер үсті деп атаймыз?
- Біз қандай көлікті әуе көлігі деп атаймыз?
- Біз қай көлікті су көлігі деп атаймыз?
- Су көлігі қайда жүре алады? (жер үсті, әуе)
- Сіздің ойыңызша, қай Көлік ең жылдам?
Менде әртүрлі көлік түрлері бар суреттер бар, бірақ олардың бәрі шатастырылды. Мен сізден оларды топтарға бөлуді сұраймын : ауа, жер, су көлігі.
- Сіз көлік туралы жұмбақтарды болжай аласыз ба? (жауаптар мультимедиялық көрсетіліммен бірге жүреді)
Жұмбақтар:
Аспанда өте тез жарысады
Таңғажайып құс.
Ұшқыш оған жоғары қарай ұшады.
Бұл қандай құс? (Ұшақ)
Жолдағы үйдің алдында
Күтеді көптен бері ол подмоги.
Бензинді резервуарға құйған жоқ —
Жоқ бардым... (машина)
Ол дірілдейді және ызылдайды,
Вдаль рельспен жылдам мчит.
Оның доңғалақтары көп.
Кім бұл? (Тепловоз)
Бұл қандай керемет:
Жел желкендерге соғып тұр ма?
Паром да, дирижабль де емес —
Толқынымен жүзіп келе жатқан... (кеме)
Аспанға Мен көзімді көтердім -
Үлкен айдаһар бар,
Жансыз, металдан жасалған,
Все летала және летала,
Грохотала және парила
Мен пропеллерді бұрадым. (Тікұшақ)
- Жарайсыңдар!
(Балалардың назарын географиялық карта орналасқан тақтаға аудару)
- Әр түрлі көлік түрлерінің бейнесі бар магниттерді алыңыз және картадағы осы көлік қозғала алады деп ойлайтын жерлерге бекітіңіз.
(Балалар тапсырманы орындайды)
- Өткен сабақта біз "көлік түрлері"қосымшасын орындадық. Сізге қолөнеріңізді бір үлкен жұмысқа біріктіруді ұсынамын.(Балалар тапсырманы орындайды).
- Сізге көп рахмет, сіз маған оны анықтауға көмектестіңіз, енді мен елді, ең бастысы саяхатқа аттанатын көлікті таңдай аламын.