Тастыөзек ауылының негізгі орта мектебі КММ жанындағы "Бота" шағын орталығы
 Мини-центр "Бота" при КГУ Основной средней школы     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану. «Танымдық зерттеу қызметі» Тақырыбы: «Су, су ...»

02.02.2021

                                                                  Жаратылыстану.

                                                          "Танымдық-зерттеу қызметі»

Тақырыбы: "Су, су…»

Мақсаты: балаларда судың қасиеттері ( сұйықтық, дәм, түс, иіс) туралы білімді қалыптастыруға ықпал ету.
Міндеттері:

1, Білім беру :

- балаларды ересектермен бірге тәжірибелік сипаттағы практикалық танымдық іс-әрекеттерге қосу арқылы зерттелетін объектінің қасиеттерін анықтауға үйрету.

2. Дамытушылық :

- танымдық-зерттеу қызметіне қызығушылықты дамыту.

- біздің өмірімізде суды тағайындау туралы балалардың түсініктерін кеңейту.

3. Тәрбиелік:

- балаларды сөйлейтін ересек адамды үзбеуге үйретуді жалғастыру.


"Су дыбыстары"жазбасы естіледі.

Тәрбиеші: Балалар, естисіз бе? Бұл не деп ойлайсыз?

Балалар: болжамдар жасаңыз.

Тәрбиеші: Ия, бұл су күңкілдейді. Бізге су не үшін керек екенін білесіз бе?

Балалар: болжамдар жасаңыз.

Тәрбиеші: адам суды пайдаланады. Ол жуады, ішеді, тамақ дайындайды, ыдыс-аяқ, еден жуады, жуады, шомылады. Су өсімдік солады және өлуі мүмкін. Жануарларға Өмір үшін су қажет. Көптеген жануарлар үшін су - олар өмір сүре алмайтын үй. Әңгіме көрнекі материалмен бірге жүреді (тақырып бойынша иллюстрацияларды таңдаңыз).

 Жууға болмайды, ішуге болмайды

Сусыз,

Жапырақты жібермеңіз

Сусыз,

Сусыз өмір сүру мүмкін емес

Құс, аң және адам.

Әрдайым осылай

Барлығына кез-келген жерде су керек! 


Тәрбиеші: Балалар, бірақ судың кейбір қасиеттерімен танысқыңыз келе ме?. Ол үшін Мен сізді үстелдерге шақырамын.

Балалар үстелге отырады. Үстелде балалардың саны бойынша мөлдір су шыныаяқтары бар.

Тәжірибе 1. "Су-сұйық дене".

Тәрбиеші: Балалар, сіз қалай ойлайсыз, бір нәрсеге су құюға болады: стақан, ваза, Шелек.

Балалар: болады.

Тәрбиеші: Балалар, бір стақаннан екіншісіне су құйып көргіңіз келе ме?

Балалар: Иә!

Балаларға екі стақан беріңіз. Біреуі сумен, екіншісі бос. Суды бір стақаннан екіншісіне ақырын құюды ұсыныңыз.

Тәрбиеші: сумен не болады?

Балалар: ол төгіліп жатыр.

Тәрбиеші: ол неге төгіліп жатыр?

Балалар: өйткені ол сұйық.

Қорытынды: "су-сұйық дене»


Тәжірибе 2. "Судың иісі жоқ".

Тәрбиеші: қараңызшы, сізде әрқайсысы бір стақан су бар. Иіс сезіңіз, судың иісі бар ма?

Балалар суды иіскейді.

Тәрбиеші: Балалар, чем пахнет су?

Балалар: ол иіс сезбейді.

Қорытынды: "судың иісі жоқ".


Тәрбиеші:. Балалар, біраз демалайық. Шеңберге шығыңыз.

Балалар шығып, шеңберге тұрып, ойын жаттығуын орындайды:

Біз жылдам өзенге жеттік (біз сол жерде жүреміз)

Олар еңкейіп, жуынды. (алға қарай еңкейіп, белдегі қолдар)

Бір, екі, үш, төрт, (қол шапалақтаңыз)

Міне, керемет сергітілді. (қолмен шайқаңыз)

Ал енді жол жүру ережесін білгірлері тату (көрсетеді "кроль» )

Мұны қолыңызбен жасау керек:

Біз тік жағаға шықтық (біз сол жерде жүреміз)

Және үйге кетті.


Тәжірибе 3. "Судың дәмі жоқ»

Балалардың саны бойынша бір стақан су мен бір стақан шырын қойылады, балаларға алдымен шырынды, содан кейін суды дәмін татуға рұқсат етіледі.

Тәрбиеші: (бала шырын ішкеннен кейін) сіз не ішесіз?

Бала: Шырын.

Тәрбиеші: дәмі қандай?

Бала: Тәтті.

Тәрбиеші: (су ішкеннен кейін) бұл не?

Бала:Су.

Тәрбиеші: оның дәмі қандай?

Бала: оның дәмі жоқ.

Қорытынды: "судың дәмі жоқ".


Тәжірибе 4. "Су мөлдір".

Тәрбиеші: үстелде екі стақан бар, біреуі сумен, екіншісі сүтпен. Мен тастарды бір стақан суға, екіншісін бір стақан сүтке түсіруді ұсынамын.

Балалар тастарды екі стаканға салады.

Тәрбиеші: сіз не байқадыңыз?

Балалар өз пікірлерін айтады: сүт стаканында тас көрінбейді, ал су стаканында ол жарқырайды.

Тәрбиеші: мүлдем дұрыс! Енді біз судың тағы бір қасиетін білдік: су мөлдір.

Тәрбиеші: Балалар, бүгін сіздермен не туралы сөйлестік?

Балалар: су туралы.

Тәрбиеші: Ия, біз барлық тіршілік иелеріне су қажет екенін есімізге түсірдік, судың қасиеттері туралы білдік. Оларды кім атай алады?

Балалар: судың түсі мен иісі жоқ. Ол төгілуі мүмкін. Бұл жылы және суық.

Тәрбиеші: сізге не ұнады?

Балалар: Жауап Беріңіз.

Тәрбиеші: менің сұрақтарыма қалай жауап беріп, тапсырмаларды орындағаныңыз маған өте ұнады. Мен сізге осындай тамшыларды беремін, бос уақытта біз оларды бояймыз.

Балалар, сіз тағы бір тәжірибені сумен өткізе аласыз. Үйде ата-анаңызбен бірге суды қатырып көріңіз және сумен не болатынын көріңіз. Ертең маған айтыңыз. Бұл сіздің үй тапсырмаңыз болады.

Просмотров: 215


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст