Қысқы орманға саяхат "орта тобындағы кіріктірілген сабақ"
Шевчук Светлана Александровна-тәрбиеші
Білім беру салаларын біріктіру:" Коммуникация"," Таным","көркем шығармашылық".
Міндеттері.
Оқыту (білім беру):
1. Балалардың қыста жабайы жануарлардың сыртқы келбеті, мінез-құлқы мен өмірінің ерекшеліктері туралы білімі мен идеяларын жүйелеу.
2. Балаларды сингулярлық және көпше түрде (түлкі - түлкі) шақыру қабілетін жетілдіру.
3. Балалардың сөздік қорын кеңейту және жандандыру: ор, қуыс, шұңқыр.
4. Қайшыны дұрыс пайдалану және қағаздың тар жолақтарын кесу қабілетін қалыптастыру.
Дамыта оқыту:
1. Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін, көрнекі-бейнелі ойлауды дамыту.
2. Сөйлеудің диалогтық формасын дамыту.
Тәрбиелік:
1. Балаларды қоршаған табиғи әлемге деген қызығушылыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: ойыншық снеговик, орман макеті (шырша, қар құрты, снежинкалар), акт, ақ қағаздан жасалған квадраттар (әр балаға 8х8 см), желім, желім щеткалары (әр балаға).
Сабақ барысы
Ұйымдастыру сәті.
Балалар топқа кіреді.
Тәрбиеші: Балалар, қараңызшы, бүгін бізге қонақтар келді. Олармен амандасып, оларға күлкімізді берейік.
Таңқаларлық сәт.
- Ой, балалар, біз қайда кеттік? (Орманға)
- Сіз қалай ойлайсыз, біз қандай орманға кірдік: күзде, көктемде немесе қыста? (Қыс).
- Қыста не болатынын қалай білдіңіз? (Шырша қар, снежинкалар, қар құрсауында).
- Жақсы, дұрыс!
- Балалар, қараңызшы, бізді шыршаның астында кім қарсы алады? Кім бұл? (Аққала)
Проблемалық жағдай.
- Жігіттер, снеговик орманда қиындықтар болғанын айтады. Боран болды, барлық жануарлар қашып кетті, енді олар өз балапандарын таба алмады. Ақшақар бізден жануарларға балаларын табуға көмектесуді сұрайды. Көмектесеміз? (Иә).
- Содан кейін біз қысқы орманға саяхатқа барамыз. Орман жануарларын оятып, қорқытпау үшін тек орман арқылы өте тыныш жүру керек.
Олар шұлықтарға барады, шыршаларды, қар құрсауын, орман шалғынындағы снежинкаларды қарайды.
- Отырайық (орындықтарға отырыңыз).
Акт және жұмбақтарды қолдану арқылы әңгіме.
Тәрбиеші: Балалар, снеговик жұмбақтарды табу арқылы жануарларды табуды ұсынады. Бірінші жұмбақты тыңдаңыз:
Бұл филиалдан филиалға кім барады?
Филиалда құс емес –
Аң деген ой туындай-невеличка,
Жүн жылыту төсегі сияқты жылы.
Кім бұл? (Ақуыз)
- Жұмбақтың қандай сөздері бойынша Сіз бұл ақуыз екенін білдіңіз? (Секіру бастап бұтақтар арналған ветку, мех жылы, қалай жылытқыш).
- Дұрыс, бұл ақуыз.
Экранда ақуыз бейнесі пайда болады.
- Сарай үйі қалай аталады? (Қуыс)
- Сарай үйінде қыста көптеген қорлар бар. Ол не дайындады? (саңырауқұлақтар, жидектер, Жаңғақтар).
Тәрбиеші: енді снеговик келесі жұмбақты шешуді ұсынады:
Клубтық және үлкен,
Ол қыста Ордада ұйықтайды.
Конустарды жақсы көреді, балды жақсы көреді,
Ал, кім шақырады? (Аю)
- Жұмбақтың қандай сөздері бойынша Сіз бұл аю екенін білдіңіз? (Клубфут, үлкен, қыста Ордада ұйықтайды, конустарды, балды жақсы көреді).
- Рас, бұл аю!
Экранда аю бейнесі пайда болады.
- Сонымен, оның үйі қалай аталады? (Орлога)
Тәрбиеші: үшінші жұмбақты тыңдаңыз:
Айлакер плутовка
Қызыл бас.
Пушистый құйрық.
Кім бұл? (Түлкі)
- Жұмбақтың қандай сөздері бойынша Сіз бұл түлкі екенін білдіңіз? (Қу плутовка, сары бас, шаған құйрығы).
- Дұрыс!
Экранда түлкінің бейнесі пайда болады.
- Түлкінің үйі қалай аталады? (Нора)
Тәрбиеші: мұны қар құрсауында жасырған кім, ол мүлдем көрінбейді?
Мамық, ұзын құлақ.
Секіреді еппен, сүйеді морковку? (Қоян)
- Жұмбақтың қандай сөздері бойынша Сіз бұл қоян екенін білдіңіз? (Мамық, ұзын құлақ).
- Дұрыс.
Экранда қоянның бейнесі пайда болады.
- Қоян қысқа қалай дайындалды? (Ол сұр пальтоды аққа ауыстырды).
- Ал неге зайцу өзгертуге шубку? (Болуы незаметным, прятаться).
- Ол кімнен жасырады? (Түлкі мен қасқырдан).
- Қоянның үйі бар ма? (Жоқ, ол қарда, ағаштардың астында Жасырынып, ұйықтайды).
- Қоян қыста орманда не жейді? (Ағаштар мен бұтақтардың қабығын жыртады).
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Снеговик риза, сіз барлық жұмбақтарды дұрыс таптыңыз.
Жігіттер, снеговик сізге ойнауды ұсынады.
Ашық ойын " сұр қоян отырады…”
Балалар орындықтардың жанында тұрады. Қимылдарды орындай отырып, сөздерді айтыңыз:
Сұр қоян отырады және құлағын қозғалтады.
Қоян суық отырады, аяқтарын жылыту керек.
Қоян суық, қоянға секіру керек.
Біреу Қоянды қорқытты, қоян-секірді және секірді!
Тәрбиеші: снеговикке сіздің қалай ойнағаныңыз және қимыл жасағаныңыз өте ұнады.
- Балалар, бүгін біз орманда кездестірген аңдардың снеговикасын еске алып, атаңыз. (Сарай, аю, түлкі, қоян).
- Бұл қандай жануарлар? (Жабайы)
- Олар неге жабайы? (Олар орманда тұрады, адамның көмегінсіз тамақ табады).
- Жақсы, дұрыс!
- Жігіттер, снеговик біреу жылап жатыр дейді. Бұл, мүмкін, балапандарын жоғалтқан Жануарлар. Оларға балаларын табуға көмектесейік.
АКТ көмегімен "аналарға балаларын табуға көмектесеміз" дидактикалық ойыны.
Тәрбиеші: мен жануарларды көрсетемін, ал сіз оларды текшелерге дұрыс атауыңыз керек.
- Текшенің аты кім? (Белчонок). Егер текшелер көп болса? (Белчата)
Экранда ақуыз, бельчонка, белчат бейнелері дәйекті түрде пайда болады.
- Аю текшесінің аты кім? (Тедди аю) егер олар көп болса? (Аю)
- Жас түлкінің аты кім? (Түлкі мен бүркіт). Егер олар көп болса? (Лисята).
- Жас қоянның аты кім? Ззайчонок). Егер олар көп болса? (Қоян)
Тәрбиеші: Снеговик жақсы дейді, балалар! Барлық текшелер табылды. Жануарлар да көмек үшін рахмет.
Тәрбиеші: жарайды, снеговик, сенде орманда бар, бірақ бізге балабақшаға оралу уақыты келді. Біздің кездесуді еске алу үшін біз сізге снежинкаларды береміз.
Аппликация "ақ қар ұшқыны".
Тәрбиеші: сіз Мен сияқты әдемі снежинканы алу үшін сізге АҚ шаршыны тар жолақтарға кесіп, олардан ортасында қиылысатын жолақтар түрінде снежинканы жасау керек. (Мұғалімнің көрсетілімі.)
1. Алдымен жолақтарды ақ шаршыдан кесу керек. Бұл үшін өзімізге сол қолға белый квадрат, қолын қайшы. Шетінен шығып, тар, тіпті жолақтарды кесіңіз. Біз жарақат алмау үшін қайшыны пышақпен ұстаймыз. Біздің қар ұшқыны үшін 4 жолақ жеткілікті.
2. Енді біз снежинка алу үшін жолақтарды желімдеуіміз керек. Бірінші жолақты көлденеңінен, солдан оңға қарай орналастырыңыз. Содан кейін жолақтың ортасын тауып, желіммен таратыңыз.
3. Келесі жолақты тігінен, жоғарыдан төменге жабыстырыңыз. Желімдеу орнын майлықпен үтіктеңіз. Біз снежинканың негізгі сәулелерін алдық.
4. Ортасында біз қайтадан желіммен жағамыз және негізгі сәулелер арасындағы келесі жолақты солға қарай еңкейтеміз. Желімдеу орны қайтадан майлықпен үтіктеледі.
5. Біз қайтадан ортаны желіммен жайып, снежинкамыздың соңғы сәулесін оңға қарай еңкейтеміз. Желімдеу орны қайтадан майлықпен үтіктеледі.
Балалардың өзіндік жұмысы.
Тәрбиеші: қараңызшы, балалар, сіз не істедіңіз? (Қар ұшқыны). Кел украсим шыршаны, сіздердің ақ снежинками (вешают қаршалар шыршасы).
- Жарайсыңдар! Снеговикке сіздің снежинкаларыңыз өте ұнады.
- Балалар, бізге балабақшаға оралу уақыты келді. Снеговикпен қоштасайық. (Қош бол, снеговик!)
Қорытынды сабақ.
Тәрбиеші: міне, біз топта.
- Балалар, біз сіздермен қайда болдық? (Қысқы орманда). Сізге саяхат ұнады ма? (Иә).
- Сізге не ұнады?
- Бүгін менде осындай жақсы адамдар бар, олар жануарларға текшелерді табуға көмектесті.